Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 raketer skjuts upp i luften smällare är på marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jaha, men det är väl samma sak...eftersom jag smällde både smällare och raketer. R-110: Vem är det som har sagt att det är förbjudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 öhhh nä inte precis, en raket är typ 20-60 meter upp i luften en smällare är 0 meter upp i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Ja, vad tror du jag menade? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Vad är skillnaden mellan Raketer och smällare? :huh: Raketerna skjut ju upp i luften <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) MEN!!! Att ingen har tänkt på att man kanske ska kräva legitimiation ifall man sätter 18.års gräns på smällare/raketer? Eller... ATT MAN FÖRBJUDER RAKETER/SMÄLLARE ÖVERHUVUDTAGET!!! Man kan ju alltid fira med fest osv osv. Mycket roligare än metallflagor som glänser i grälla färger på himlen. Redigerat 2 Mars 2006 av Anorectic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Vad är skillnaden mellan Raketer och smällare? :huh: Det räcker med ett svar <_< Anoretic: Varför ska man förbjuda det? Dem flesta affärer säljer inte till mindreåriga, hur tror du att mindreåriga får tag på sådant då? Redigerat 2 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Vad är skillnaden mellan Raketer och smällare? :huh: Det är väl ändå ganska solklart att föräldrarna köper ut åt de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag bombar luften! Jag bunkrar upp ett helt skåp varje år och bombar. Men jag tycker airbombs ska förbjudas. Eftersom dem inte sprängs ibland. Sen så går man fram och den ryker upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) Vafan när man 18 år så har man väll inte längre lust att smälla smällare. Då är det ju helt onödigt att sälja om alla måste vara 18 eller mer för att få smälla. Redigerat 9 Mars 2006 av P. Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jamen, de som har barn köper ju så att barnen får något att göra medan föräldrarna super champagne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 idag såg jag smällare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.