Hoppa till innehåll

Mmorpg

Gäst Mega93

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej,

Det har ju varit flera trådar i detta forum om andra som försöker göra mmorpgs.

Men är det verkligen nån som lyckats?

Jag har själv försökt göra flera men det enda sättet att kunna hosta ett sånt spel var genom att använda Elysium Engine.

(En orpg engine, som jag nu använder när jag gör mitt spel.)

Skrivet

Detta är ingen tråd om var jag fick min engine utan om någon här på fuska.se verkligen lyckats göra ett mmorpg.

Skrivet (redigerat)

Skulle inte tro det, inte något särskild lyckat iaf

jag har inte gett mig på MMORPG än, inte 3D sorten iaf

Jag håller mest på med, 2D sp rpg, 2D platform spel, Arkad spel, 3D fps spel osv

Redigerat av xiao-x
Skrivet (redigerat)

Samma här, men jag håller på och experimenterar med en engine, så nu har jag släppt en beta.

Vill ni ha betan så adda [email protected], men räkna inte med att det funkar som det ska för jag jobbar ofta med det.

Redigerat av Omega99
Skrivet (redigerat)

jag håller på och realesa en spel men sprite och allt verkar vara engligt en gubbe final fantasy gubbar men jag vet inte men jag använder spriten endå annars tar det åratal att börja om :( (överdrivet) men servern vill inte visa sig online hos den som ska hosta men då den e online ska jag posta en länk till clienten på forumet :D

p.s dom som gorde mmporg creator systemet fixade spites + tiles så jag vet inte :s

Redigerat av girder

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...