Hoppa till innehåll

Rollspela


Scones
 Dela

Rekommendera inlägg

Oint tittade upp mot Tulgahr och sa tyst:

- Även din instinkt funkar inte ibland. Jag kunde läsa vad där stod..Jag ville bara ha det bekräftat..

Oint satt där på sin stubbe och såg sorgsen ut.

- Jasså..Du var lojal mot min far, då ska jag vara lojal mot dig. Om du lovar att vara lojal mot allt jag är lojal mot.

 

Oint fortsatte att tälja sin miniatyrhammare och titta ner i snön.

 

 

VIKTIGT: OOC: 3 spelare måste vara inne samtidigt för att något ska drastiskt ändras i historien (död,nytt krig eller att ölet tar slut)

Redigerat av Skåningen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 383
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nymfo som inte hade sett att Tulgahr hade dragit in oint i gränden började bli lite orolig.Han hade ståt och kollat runt när oint hade blivit dragen in i gränden och han märkte nu att dvärgen var borta.Han letade lite här o där men kunde inte finna honom.Plötsligt hörde han röster inifrån en gränd.Han drog fram ett av sina spjut och sprang fram mot gränden.Där inne såg han Oint,En orc och en man liknande varelse.Han blev väldigt paff att hitta oint där inne.Han tog ner sitt spjut Och sa till Oint

-Nu kan ja äntligen svara på din fråga.

 

-Mitt namn e Nymfo.Och visst jag kna slås men inte med händerna eller närstridsvapen.

Jag föredrar mina spjut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OInt tittade bort mot Centauren och sa lugnt:

 

- En Centaur..Ja jag hade inte förväntat mig att du skulle komma springande med en stor yxa i högsta hugg..

Hur många spjut behöver du ha? Jag kan nog fixa fram ett 10 tal till dig iallfall..

 

Oint tittade nu ner på sin helt färdiga trähammare och band fast den i ett läderband och satte den runt halsen.

Redigerat av Skåningen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OOC: Nu vill jag att alla i sitt nästa inläg skriver lite om sin karaktär enligt samma plan som jag gör:

Namn: Oint Järnhand

Känd familj: Pappa Ragnar Järnhand

Ras: Dvärg

Vapen: Yxor och sköldar

Possitiva sidor: Stark,modig, lojal, ledartyp och intilligent.

Negativa sidor: Tar inte saker tillräckligt allvarligt, dåraktig, ÖL och Kvinnor.

Redigerat av Skåningen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oint vandrade bort mot värdshuset när han hade följt Nymfo till smedjan. Han skrek bort mot TUlgahr, Teeth och Rowyn:

- Jag går och lägger mig. Alla behöver vi lite sömn innan en strid.

 

 

OOC:Jag är tebax vid 14:00 typ..Kanske tidigare kanske senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OOC: Namn Teeth

Känd Familj: fader Tooth och moder Bone

Ras: en sorts ork

Vapen: Yxa och olika natur magier

+sidor: rider en varg, stark ganska inteligent bra reaktions förmåga

-sidor: nervös mistänksam hetlevrad tänker inte så mycket framåt om han inte måste.

IC: jag tror jag går och sover med. ska bara arangera ett par vaktposter.

Redigerat av deiwos
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...