Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 383
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Hej.... sa en svag röst som komfrån en väldigt liten krabat... nämligen sjösjuke Will han hostade fram någonting som lät såhär:ss...skulle jaj kuja föja mä ti Taloc... Han kände der som att fenghi och gänget inte gillade idén att den lilla Will skulle komma med. Hur hade han fått veta var dom skulle?

(förlåt om jag knasar till historien har inte hängt med riktigt)

Skrivet

Oint kom ut ur katedralen lagom för att möta Esteran och Fenghis

- Ett skyddsrum, klart där är ett skyddsrum. Tror ni jag lätt kvinnor,barn och äldre sitta ute i borgen under striden? Nejdå skyddsrummet ligger precis bakom det stora altaret där inne.

Skrivet

Oint log tillbaka och sa:

- Nått hörn? Nej min bäste sir TUlgahr här ska jobbas!

Oint log ännu större och sa sedan:

- Nej vad tror ni om mig, nu ska vi vila ut inför morgondagen..Vi vandrar i gryningen. Godnatt.

Skrivet

OOC: Man får ju inte kontrollera andras karaktärer, men kan man kontrollera världen lite? Annars kommer alla bara att ligga och sova.

IC: Natten fortgick som nätter brukar, och flera timmar senare steg solen upp bakom horisonten och en tupp gal.

Skrivet

stomp reste sej upp och gäspade och gick sedan för att hitta något att äta.Han orkade inte springa så här tidigt på morgonen så han antog sjepnaden som leopard och så sprang han iväg.Han kom tillbaka med en stor räv i munnen,den gick fort att äta upp men han blev i allafall mät!

Skrivet

När Teeth vaknade började han att tillaga hjorten som han tagit under gårdagskvällen men han skar bort ungefär hälften av köttet och gav de till Kal-Torak så att han inte skulle börja tjura och började äta.

Skrivet

OOC:Sorry för ja inet har svarat på ett tag.Jag sov iaf osså en bit bort.

IC:Nymfo vaknade och ställde sej gäspande upp.Han tittade sej om kring och såg Tulgahr.Han gick fram och frågade:

-Sovit gott?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...