Hoppa till innehåll

Rollspela

Scones

Rekommendera inlägg

• Svar 383
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Heldob som studerade den sorgliga scenes gick fram och sade jag kan inte vara med i striden men jag kan förbereda den..

Han gick fram till staden portar och med ett enda svvep med handen var det en vallgrav framför den. HAn gick omking i staden och gjorde fällor överallt innan han teleporterade iväg sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nymfo kände sej stum.Han tittade rakt ut i luften och kände ilskan stiga i sej.

Han satte sej ner och tittade rakt ner i den vita snön.Han var både arg och ledsen över att han itne var med och hjälpte björnen.

-Svaralverna sa ni va?Å gud vad jag hatar dom.Dom jagar mina tankar mina drömar och till och med dödar mina vänner och famil.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OOC: Nej Desen, skärp dig. Jag sa precis inga mega magier. Vi låtssas helt enkelt inte om det. Ändra ditt inlägg eller skit i att vara med.

IC: Oint tittade sorgset upp mot Nymfo och sa:

- Han dog när han försvarade Tulgahr. Utan Guntzz skulle TUlgahr varit Svartalsmat nu.

Sen skrek han:

- OCH NEJ TULGAHR, JAG SKYLLER INTE DIG FÖR NÅGOT. MEN OM DU INTE KOMMER HIT OCH FULLFÖLJER DITT LÖFTE TILL MIN FAR, DÅ SKA DU FÅ PÅ f*n!

Oint steg upp snabbt och sa:

- Nåväl jag är fortfarande ledare för denna dunkla by..Och vi har mycket kvar att förbereda..Låt oss sätta fart!

Redigerat av Skåningen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OOC: DÄr e ingen o läka Simpsons ;) Och nej inge heala döda! Och Simpsons..Du har inget negatit på din lista? Och vår healer de e Sonic02 "Nymfo" du är en pilbågsskytt..Du kan inte ha allt.

Oint tittade tillbaka, men ingen vrede eller ilska syntes i hans blick..Snarare ödmjukhet.

- Du är min vän. Pungt slut. Jag ger dig inte skulden över min far alls..Och om det är någon som har rätt att bestämma vems fel det var så är det väll jag hans förstfödde och ende son? Och att det var din bror, det hade jag redan funderat ut..Ditt vrede mot din bror i samanhanget med min far..Jag är ingen dum dvärg.

Redigerat av Skåningen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...