Scones Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 OOC: Tatt lite lugnt..Vi ska försöka hålla oss på rimliga nivåer nu.. Inge överdriven magi hit o ja bara pawna sönder 1337.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Nymfo såg att Oint och Tulgahr hade kommit tillbaka.Han skyndade sej fram och healde Tulgahrs sår.Sedan frågade han Oint. -Var e din björn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Oint satte sig ner i snön av utmattnign och torkade svetten ur pannan med sina blodiga händer. Sen sa han sorgset: - Han e död.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Heldob som studerade den sorgliga scenes gick fram och sade jag kan inte vara med i striden men jag kan förbereda den.. Han gick fram till staden portar och med ett enda svvep med handen var det en vallgrav framför den. HAn gick omking i staden och gjorde fällor överallt innan han teleporterade iväg sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Nymfo kände sej stum.Han tittade rakt ut i luften och kände ilskan stiga i sej. Han satte sej ner och tittade rakt ner i den vita snön.Han var både arg och ledsen över att han itne var med och hjälpte björnen. -Svaralverna sa ni va?Å gud vad jag hatar dom.Dom jagar mina tankar mina drömar och till och med dödar mina vänner och famil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 (redigerat) OOC: Nej Desen, skärp dig. Jag sa precis inga mega magier. Vi låtssas helt enkelt inte om det. Ändra ditt inlägg eller skit i att vara med. IC: Oint tittade sorgset upp mot Nymfo och sa: - Han dog när han försvarade Tulgahr. Utan Guntzz skulle TUlgahr varit Svartalsmat nu. Sen skrek han: - OCH NEJ TULGAHR, JAG SKYLLER INTE DIG FÖR NÅGOT. MEN OM DU INTE KOMMER HIT OCH FULLFÖLJER DITT LÖFTE TILL MIN FAR, DÅ SKA DU FÅ PÅ f*n! Oint steg upp snabbt och sa: - Nåväl jag är fortfarande ledare för denna dunkla by..Och vi har mycket kvar att förbereda..Låt oss sätta fart! Redigerat 28 December 2005 av Skåningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 -Jag är med dej Oint.Även om det ska kosta mitt liv så ska ja skydda denna by. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 (redigerat) Nymfo som stod en bit bort hörde alltsammans.Men eftersom han litade på Tulgahr lät han det vara. Redigerat 28 December 2005 av sonic02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Oint tittade upp mot Tulgahr och sa: - Nåväl min vän, vad har du på hjärtat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Vince sprang ner mot Oint och de andra, han sprang fram till den döde. -Jag kan försöka läka honom, vi alver har läkarkonster. Det är inte säkert det går, men det finns en liten chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 (redigerat) OOC: DÄr e ingen o läka Simpsons ;) Och nej inge heala döda! Och Simpsons..Du har inget negatit på din lista? Och vår healer de e Sonic02 "Nymfo" du är en pilbågsskytt..Du kan inte ha allt. Oint tittade tillbaka, men ingen vrede eller ilska syntes i hans blick..Snarare ödmjukhet. - Du är min vän. Pungt slut. Jag ger dig inte skulden över min far alls..Och om det är någon som har rätt att bestämma vems fel det var så är det väll jag hans förstfödde och ende son? Och att det var din bror, det hade jag redan funderat ut..Ditt vrede mot din bror i samanhanget med min far..Jag är ingen dum dvärg. Redigerat 28 December 2005 av Skåningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Oint tittade upp mot den skrikande TUlgahr: - Din bror? sa han lugnt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.