Scones Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Oint var helt utmattad men släppte ner Tulgahr med en duns, grep tag i sina knivar, resten av vapnen låg borta där Oint hade försökt döda Tarloc. Han stötte sig på en tunna med ena armen tills dom kom fram, då började han stickas som en galning och blev själv stucken ett par gången också. Men hans adrenalin och vilja var för stort. Han sparkade till ett av dom större ölfatet och det rullade rakt in och fällde några av svartalverna. Han gjorde allt han kunde för att vinna tid åt Nymfo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) -Inga problem.Fast vi har itne tid med sånt här.Oint din tur att bli healad.Jag har lite kraft kvar.Förmodligen tillräckligt för att heala alla dina sår. Redigerat 30 December 2005 av sonic02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Fenghis fortsatte att strida mot Svartalverna vid katedralen och undrade vart helsike de andra höll hus. Han undrade om invasionen någonsin skulle få ett slut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Oint hörde inget, han hade sprungit i full fart för att få tag på sin hammare. Nu stod han och svingade den med alla sin kraft mot svartalverna som föll ner. Hans kläder var blodröda och hans händer var fulla med sår och blod. Han fortsatte bara att döda och döda. Han visste inte om Tulgahr levde, vad som hänt med Tartoc eller knappt om han själv levde. Det enda han visste var att han ville döda alla svartalverna nu. Han kände det som en liten hämnd mot vad Tarloc gjort mot Tulgahr och hans far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Nymfo såg Oint vara en bit bort,röd över hela sin kropp.Han kände adrenalinet pumpa mer och mer.Han sprang mot Oint i all sin kraft o skrek: -Attack!Väll en bit bort från Oint kastade han sina spjut hejlvildt.Han brydde sig itne om om han blev skadad.Han vilel att dom förbaskade svartalverna som dödat hans familj skulel försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 När Teeth såg sina vänner anfalla svartalferna befalde han sina ryttare att slå dom i huvudet och föra dem ut ur striderna så att dem kunde organisera sej. Dem lyckades kämpa sej fram till oint och började slå honom i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Fenghis kände hur blodet for som regn ner över honom. Han hade glömt allt om teknik. Nu var det bara att hugga och hugga och hoppas på det bästa. Efter han hade dödat ett par Svartalver kom det fram en hel ny trupp av starka Svartalver som var under befälet av en ridande Svartalv. De sprang i högsta fart mot Fenghis och befälhavaren kastade ett brinnande spjut mot Fenghis. Han märkte inte spjutet eftersom han var upptagen med annat och precis i sista stund märkte han det. Det träffade honom rätt i magen och spikade fast honom på katedralsväggen som var bakom honom. Precis när han trodde att allt var över kom det tre soldater som ställde sig precis framför. Det var Calgar Stridsdolk, Anor Spjutsprång och Thyn Yxskaft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Oint blev rasande! Hade Teeth bytat sida och ville döda honom?! Han mosade varenda en av ryttarna som låg på marken under sina vargar med sin tunga hammare och sen skrek han: - ARGH! Teeth, skickra du dina ryttare för att döda mig! Han vände sig om igen och såg att Svartalverna hade flytt. Dom få som var kvar sprang bort från katedralen och vissa stupade just i den sekunden.. Men hela staden var ödelagd..Där var bara ett par få hus som stod kvar. Oint blev så paff att allt var över att han föll ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Teeth svarade Oint med:'' jag sade åt dem att klubba ner dej eftersom du inte tänker särskilt klart och huller på att begå självmord så tänkte jag väcka dej nymfo och Tulgahr bakom striden så att vi kunde gruppera oss. men det närmar sej gryningen så jag tror att förstärkningarna kommer ganska snart. Redigerat 30 December 2005 av deiwos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 -Bra,sa Nymfo.Sedan gick han bort till Tulgahr för att kolla till såret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Calgar, Anor och Thyn hjälpte Fenghis ner från väggen men Fenghis föll genast ihop. Han vrålade till: Aaah!! Hjälp mig, snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Oint kom sakta dit vandrande och sa: - Teeth..Du är en idiot. Man klubbar inte ner sina allierade..Dessväre hade jag inget val än att döda dina ryttare. Jag visste inte om du var med oss eller imot oss. Oint höll sig för axeln som nu var ett stort öppet sår där benet stack ut åt en kostig vinkel. - Om du fortsätter sådär har jag inget annat val än att skicka dig rakt ner i h*lvetet, utan några stopp på vägen. Efter att Oint sagt detta föll han ihop och sa: - Ja..Det här gör rätt ont. Han svimmade av smärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.