deiwos Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 jag anser vi väntar på förstärkningar, vi kommer inte komma någon vart alls med dem svarrtalverna efter oss sade Teeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Oint kvicknade till när han hörde Teeth's röst. Han reste sig upp och stötte sig mot Tulgahr. - För det första..Vi ska ingenstans förräns allas sår är läkta. För det andra. Nej Teeth. Jag antar att jag fortfarande är ledare, och jag är inte villig att offra fler liv än nödvändigt. -Därför vill jag att dom som är villiga följer med. INte nån arme som e tvingad. E du med mig Teeth, eller imot mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) -Jag kan bara heala en av er fullt.Men jag kan heala en av er fullt och den andra lite grann....Jag har itne så mycket kraft längre. -Och Oint.Jag följer med dej ner i h*lvetet,om du komemr ner där förstås.Och du Tulgahr.Du följer med Oint.Så ja följer med er båda två. Redigerat 30 December 2005 av sonic02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 ja är med dej. jag gjorde ett misslyckat försök attt rädda livet på er alihopa men jag är med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Oint tittade upp stolt mot sina vänner. - Jag är..Hedrad. Oint tittade upp på Teeth och sa: - Du är förlåten. Vi kan alla handla fel ibland. Mitt val att slås som en galning kunde varit fel. Men det visade sig vara rätt. Vi måste alla ta chanser ibland. Oint sa: Jag tror det är bäst att healar Tulgahr..Det är ett gift det där. Försök få bort det. Efter det tar du han om Fenghis..Han har också fått ett kraftigt sår. Oint gick bort mot katedralen och skrek allt vad han orkade: - DET ÄR ÖVER! NI ÄR SÄKRA! SVARTALVERNA ÄR BORTA! Portarna till katedralen flög upp och ut störtade människor för att få se. Många av dom grät glädjetårar. Andra sorgetårar över att staden var förstörd. Oint såg detta och sa då: - Gråt inte över staden. Glädj er över att ni har era nära och kära i behåll! Redigerat 30 December 2005 av Skåningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Calgar, Anor och Thyn hade släpat Fenghis fram till Tulgahr. - Hmm... Det verkar som att vi har gjort vårt här, sa Calgar. De släppte taget om Fenghis och lät honom ligga vid Tulgahr fötter. Han blödde inte, men hade ett fult sår i magen. - Jag är med er, sa Fenghis medan han försökte ställa sig upp. Redigerat 30 December 2005 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Nymfo gick fram till Tulgahr och tog till sitt kraftigaste healande ramsa.Han kände tröttheten stiga upp från tårna upp till huvudet.Han blev yr och satte sig ner.Han tittade på Tulgahr för att se om såret vr borta.Sedan gjorde han samma sak med Fenghis. Redigerat 30 December 2005 av sonic02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Teeth gick bort mot slag fältet med Kal-Torak och började grilla ett like samtidigt som Kal-Torak började slita i ett annat. Redigerat 30 December 2005 av deiwos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) OOC: Deiwos..LÄS! Dina trupper är döda..Ingen har rört Nymfo..Nu får du hålla dig till storyn eller skit i att vara med. En sak till Deiwos..Du har inte blivit slagen en enda gång..Inte fått nån skada alls..Du kan heala, du kan en massa naturmagier, du har en varg att rida på, du har en arme och nu ska du kunna heala folk också?..När får vi se ett slut på alla dina färdigheter? Jag börjar iallfall bli trött på att du kan allt och ingen kan göra nått på dig. Det är ett rollspel, det gör inget om man tar lite stryk och inte är bäst på allt. Redigerat 30 December 2005 av Skåningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) OOC: jag sade inte åt allihopa att slå dej i huvudet. bara 3-4 snubbar. men jaja jag ska ändra. jag borde nog kanske begränsa mej... kanske bara eld och vargen. Redigerat 30 December 2005 av deiwos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Oint tittade upp på Tulgahr och sa tungt: - Ja..Först får vi ta det lugnt och vila i en dag eller två. Sen ska vi leta upp din bror. Vi kan inte dröjja här förlänge, då e här snart ännu en svartalvsarme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 OOC: Jag har kollat igenom hela tråden, men jag har bara skumläst... Är Tulgahr's bror ledare över alla Svartalver? I så fall, ballt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.