deiwos Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Teeth hade grillat färdigt svartalven och skar av ett ben och började äta ''Lite seg men välsmakande'' konstaterade han efter en liten stund. Kal-Torak hade under tiden börjat äta en ny svartalv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) OOC: Nja ungefär så e det väll..Han har makt över dom iallfall. Oint sa: - Vi måste få bränna alla liken innan pesten sprids. Helst nu ikväll. MEn nu behöver jag läkarvård..Det här såret kommer att bli infekterat annars. Oint gick iväg mot folket för att leta upp en läkare. Redigerat 30 December 2005 av Skåningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 -Jag är ledsen att jag inte kan hjälpa dej Oint.Sedan gick Nymfo iväg och letade efter brännbara saker som dom kunde bränna kropparna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Fenghis reste sig upp och hälsade på Tulgahr. Han hade inte träffat honom förut och visste faktiskt inte så mycket om varför de krigade mot Svartalverna och vem som var Turloc(Stavade jag rätt?). Fenghis gick sedan till Nymfo och hjälpte till med att hitta saker att bränna kropparna med. Redigerat 30 December 2005 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 ''Vad gör ni?'' frågade Teeth Fenghis och Nymfo ''tänker ni bränna upp all mat??'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 OOC: Ja e tillbaks vid 8, fortsätter rollspela då. Just nu e Oint och får sina sår läkta ju ;) Menne rollspela ni på i den förstörda staden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Fenghis sprang ikapp Tulgahr precis utanför byn. - Varför skall ni lämna oss? Du svor ju just att du skulle följa Oint in i döden. Vi behöver er nu. Vad är det för saker som är viktigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Vince och hans bågskyttar hade varit ganska avaktande, tills nu.. -SKJUT ALLT VAD NI ORKAR!!! Så alla bågskyttarna öste pilregn över hela slagfältet och fick ner en massa svartalver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 OOC: Striden e slut? Om ni ska rollspela får ni ju läsa alla inlägg ordentligt snälla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 (redigerat) OOM: verkar ha avstannat rätt mycke. och jag begränsar min gubbe till tre saker. 1 närstrid. 2 eld magi. 3 varg. och så ska jag nog låta mej skadas ibland. har inte skadat min gubbe eftersom dem flesta skadorna som inte gör en stridsoduglig eller död är permanenta och vore lite jobbigt att gå omkringa med en hand ett öra ett öga och en fot osv. Redigerat 31 December 2005 av deiwos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 men man orkar ju inte läsa, när ni skriver 5 sidor på en timme.. <_< skriv inte så mycket då, så man orkar läsa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 ett litet tips. om du är inne lite oftare så kommer du att kunna läsa allt i behagliga mängder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.