Hoppa till innehåll

Rollspela

Scones

Rekommendera inlägg

• Svar 383
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

OOC: Är det inte hög tid för ett "riktigt" inlägg?

IC: Hundratals kroppar låg utspridda längsmed byn. En del var inte ens hela. Vid horisonten höll solen på att gå ner, och allt och alla blev färgade av solens röda ljus. Det skulle inte dröja länge förrän det var natt.

Fenghis fick inget svar av Tulgahr och gick tillbaka till sina andra kompanjoner. De väntade på att Oint, deras ledare, skulle komma tillbaka.

Det var nu natt. Den vita snön hade nu färgats blågrå av stjärnorna och månens glitter. Fenghis lade sig ner för att sova, ty det fanns inget annat att göra än att vänta...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OOC:nu hoppar jag in :P

IC:jag som är en tauren gick längs en landsväg nära byn som hade blivit förstörd!jag blev förvånad när jag såg en ork en dvärg en skugga en alv en gnom och en människa vara tillsamans.jag gick fram och hälsade:jag heter stomp och är en druid och skulle gärna vilja veta värför en ork och en dvärg umgås?ni brukar vell va döds fiender.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OOC: Skriv i tredje person. Detvill säga "Han gick längs en landsvärg, han blev förvnad osv.

IC: Oint hade nu fått sina sår ompysslade och plåstrade och flera stop öl för att lindra smärtorna

- Det är det ända sättet att bli av med smärtan! sa han medans han tömde ännu ett stop.

Han vandrade ut och såg en tauren komma gående han sa förvånat:

- Varför förbryllar det inte mig? Har jag gått o blivit vän med en skugga, en avl, en centaur och en alv kan jag väll lika bra prata med tauren. Han gick fram och sa:

- Goddag, mitt namn är Oint. Jag ser att du för din blick mot slagfältet, ja vi slogs mot hundratals svartalver här. Och varför vi är av så olika ras? Jadu..Fråga ödet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja.......men jag skulle vilja hitta nån stans att sova. jag har rest långt nu faktiskt ända från thunderbluff fast de tar ju inte så lång tid när man e transformerad .vet du något ställe där ja kan få lite sjönhets sömn?jag har blivit trött på att såva under träd och så gav han till ett litet lätt skratt.

OOC:kan vi säga att ja gått från thunderbluff?

Redigerat av Knas-bollen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OOC: Jag tycker personligen att du inte ska ta grejor ifrån WoW, att hitta på eget istället, men jag natar det. ty=för att

IC: Fenghis hade också lagt märke till den stora karaktärer som samtalade med Oint. Han förstod genast att det var en Tauren, ty det var inte svårt att känna igen detta folk. Han klampade fram till Stomp och Oint och försökte ta sig in i samtalet.

- God dag, eller natt, Tauren. Varför har du färdats hela vägen ifrån Thunderbluff. Ännnu konstigare är varför du har valt att komma hit.

Fenghis riktade sin blick upp mot tauren's ansikte. Det var ovanligt att hitta en person som var så mycket längre än han själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...