Hoppa till innehåll

Rollspela

Scones

Rekommendera inlägg

OOC:Ok

när fenghis hade sagt de tystnade stomp. sen berättade han om hur en mörk klädd krigare med lilla hud hade dödat nästan alla i hans by som låga nära thunderbluff men att han själv hade blivit klubbad och förd därifrån!när han vaknade hade han gått tillbaka och sett i princip alla i hans by ligga döda i en hög.därför transformerade han sej och begav sej till Thunder bluff för att köpa mat och sen ge sej ut på vandring.men han visste inte vart.......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 383
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

OOC: Jag kommer här!

IC: En högrest skogsalv vid namn Esteran kom förbi och råkade höra Stomps fruktansvärda historia, och fick extra intryck av alla de döda kroppar som låg där. Han mindes vad en av hans gamla vänner sagt och gick fram till stomp och frågade: - Vad hette byn som du kom ifrån?

Redigerat av kola king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OOC: Inget personligt, Knas-Bollen, men kan du försöka stava lite bättre och skriva med kommatecken, stor bokstav, det är bara ganska jobbigt att läsa.

IC: Fenghis lämnade alven och tauren att talas vid. Han väntade istället på Oints svar på Tulgahrs fråga.

- Det skulle vara ett nöje att gå ut och krossa de resterande svartalverna. Tja, kanske inte alla, men ett par ska vi nog klara av. Det finns ju trots allt inget bättre än stridens hetta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oint tittade upp på alla högresta figurer som stod ovanför honom. Själv var han bara 4 fot hög (OOC: 120 cm för er som ej vet) och där stod skapelser vissa dubbelt så långa som han själv. DEt kändes kostigt att just han skulle bestämma. Men nu var det som det var och han sa efter en stunds tänkande:

- Ja tycker att vi ska ge oss iväg så snart alla är redo. Efter Tarloc och hans svartalver.

Jag vill bara att ni som själva är villiga att följa med gör det, det blir farligt och det finns en stor risk att ni mister era liv. Därför ber jag er att noga tänka igenom det. Jag litar dock på er alla, det är era ögon som visar om ni går att lita på. I ögonen speglar sig själen.

Så jag vill att dom ska följa med mig på min resa är färdiga för avfärd vid gryningen imorgon. Själv ska jag nu gå och säga farväll till byborna och göra någona av dom ledare för uppbyggnaden av staden.

Oint vandrade sedan iväg mo katedralet där folk sprang runt som yra höns och inte visste vad dom skulle göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och alldeles bakom teeth var en främling som såg mycket gammal ut med hans vita skägg hängandes till golvet rasslade han fram till dem och såg besynnerligt mot dom med hans stora ögon. Det går rykten om att det är NI som ska ut och krossa svart alfer... Sånt passar sig inte sånna små gossar som ni sa mannen och vände sig om. Teeth kollade underligt på både Den gammla mannen som dykt upp från dimman och dom andra (vet inte riktigt vilka det var).

Vad har ni för er då? frågade Teeth.

Mannen som tidigare kommit fram tycktes ha tjuvlystnat på oint och Tulgahr konversation.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...