deiwos Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 ''Tarloc är Tulgahrs elake bror som har mobeliserat en svartalv armé för att slå ihjäl oss.'' svarade Teeth surt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 ''Mönster brorsa''sa stomp och flinade lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Esteran hade lyssnat uppmärksamt på samtalen runt omkring. Han vände sig till Tulgahr. - Hur kommer det sig att din bror så gärna vill döda alla här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 - Jag förstår, sa Esteran. Jag var faktiskt också med i det där kriget. Som alv har jag väldigt långt liv. Jag ser ganska ung ut, men jag är faktiskt 113 år gammal. När Teeth såg dem en tauren och en skogs alv blev han nyfiken och frågade ''Vilka är ni? Och vad gör ni här?'' Esteran vände sig till Teeth.- Jag heter Esteran Mervan. Jag kommer från en by i väst. Jag har länge varit på vandring världen över. Jag hörde rykten om striden här, så jag begav mig hit för att se vad som hänt med egna ögon. Knappast en trevlig syn dock. Han såg ut över slagfältet med obehag i blicken. - Förövrigt så hjälper jag gärna till med att besegra svartalverna. Jag har övat mig med bågen i 75 år, så jag är ganska duktig på det nu. Som alv har jag också bra hörsel och syn, som kanske kan vara till hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Esteran tänker efter. - Det var ganska länge sedan. Men det är alltid en möjlighet. Du råkar inte minnas att se en anfallande fiende få en pil i tinningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Esteran såg skamsen ut men tog Tulgahrs hand och skakade den. - Trevligt att möta dig Tulgahr! sa han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 - Som jag sa tidigare: Jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 -Gärna. Det ska bli härligt att få röra på sig igen, svarade Fenghis medan han reste sig från marken. Han borstade av sig den blodiga snön från sin kappa och hängde åter svärdet på ryggen. Han drack lite vatten från sin fältflaska och torkade sig runt munnen. - Hur många behöver vi, Tulgahr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Esteran sköt ner en hök. - Jag är lite hungrig, bara, förklarade han med ett flin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 - Jag antar att vi får se efter. Vi har ju inte så bråttom, svarade Fenghis och började gå ner mot den väldiga katedralen. - En så gammal katedral borde ha ett skyddsrum längst ner. Men det kanske inte är så lätt att ta sig ner dit. Man kanske behöver gå igenom några katakomber... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Efter som att ja e druid så skulle ja vilja veta om de finns några skadade? i sådana fall skulle ja kunna hela dem! jag är tillräckligt bra på att strida,men jag är en hejare på att hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Teeth visslade på Kal-Torak och begav sej ut på en rid tur i skogen, där fick han syn på en hjort som han började jaga under jakten fick han rätt många rivsår av olika grenar men lyckades ta hjorten. Teeth lade up hjorten bakom Kal-Torak och satte själv upp, sedan började han rida mot byn. När han var framme frågade han:'' Estar var inte du lite hungrig? jag hittade en hjort som jag tog med tillbaka.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.