Hoppa till innehåll

Rollspela

Scones

Rekommendera inlägg

• Svar 383
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

- Jag förstår, sa Esteran. Jag var faktiskt också med i det där kriget. Som alv har jag väldigt långt liv. Jag ser ganska ung ut, men jag är faktiskt 113 år gammal.

När Teeth såg dem en tauren och en skogs alv blev han nyfiken och frågade ''Vilka är ni? Och vad gör ni här?''

Esteran vände sig till Teeth.

- Jag heter Esteran Mervan. Jag kommer från en by i väst. Jag har länge varit på vandring världen över. Jag hörde rykten om striden här, så jag begav mig hit för att se vad som hänt med egna ögon. Knappast en trevlig syn dock.

Han såg ut över slagfältet med obehag i blicken.

- Förövrigt så hjälper jag gärna till med att besegra svartalverna. Jag har övat mig med bågen i 75 år, så jag är ganska duktig på det nu. Som alv har jag också bra hörsel och syn, som kanske kan vara till hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

-Gärna. Det ska bli härligt att få röra på sig igen, svarade Fenghis medan han reste sig från marken. Han borstade av sig den blodiga snön från sin kappa och hängde åter svärdet på ryggen. Han drack lite vatten från sin fältflaska och torkade sig runt munnen.

- Hur många behöver vi, Tulgahr?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

- Jag antar att vi får se efter. Vi har ju inte så bråttom, svarade Fenghis och började gå ner mot den väldiga katedralen.

- En så gammal katedral borde ha ett skyddsrum längst ner. Men det kanske inte är så lätt att ta sig ner dit. Man kanske behöver gå igenom några katakomber...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Teeth visslade på Kal-Torak och begav sej ut på en rid tur i skogen, där fick han syn på en hjort som han började jaga under jakten fick han rätt många rivsår av olika grenar men lyckades ta hjorten. Teeth lade up hjorten bakom Kal-Torak och satte själv upp, sedan började han rida mot byn. När han var framme frågade han:'' Estar var inte du lite hungrig? jag hittade en hjort som jag tog med tillbaka.''

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...