kola_king Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 - Nej, tack. Jag blev mätt på höken, men tack för erbjudandet. Esteran följde med Fenghis mot katedralen för att hjälpa till med skyddsrummen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Som jag sa tidigare:är det några som är skadade eller är alla döda?sa stomp med en lite irriterad röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Hej.... sa en svag röst som komfrån en väldigt liten krabat... nämligen sjösjuke Will han hostade fram någonting som lät såhär:ss...skulle jaj kuja föja mä ti Taloc... Han kände der som att fenghi och gänget inte gillade idén att den lilla Will skulle komma med. Hur hade han fått veta var dom skulle? (förlåt om jag knasar till historien har inte hängt med riktigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Oint kom ut ur katedralen lagom för att möta Esteran och Fenghis - Ett skyddsrum, klart där är ett skyddsrum. Tror ni jag lätt kvinnor,barn och äldre sitta ute i borgen under striden? Nejdå skyddsrummet ligger precis bakom det stora altaret där inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Oint log tillbaka och sa: - Nått hörn? Nej min bäste sir TUlgahr här ska jobbas! Oint log ännu större och sa sedan: - Nej vad tror ni om mig, nu ska vi vila ut inför morgondagen..Vi vandrar i gryningen. Godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 - Jo, jag känner mig nog lite sömnig, sa Esteran med en gäspning. Han såg sig om och upptäckte ett stort träd. - Ja, godnatt då, sa han medan han klättrade upp bland grenarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 God natt, sa Fenghis medan han letade efter ett bra ställe att ligga. Han lade sig till slut under ett stort träd precis utanför katedralen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 stomp ville inte frysa så han transformerade sej till en björn dödade en grävling för att äta och la sej sedan under ett träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 OOC: Man får ju inte kontrollera andras karaktärer, men kan man kontrollera världen lite? Annars kommer alla bara att ligga och sova. IC: Natten fortgick som nätter brukar, och flera timmar senare steg solen upp bakom horisonten och en tupp gal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 stomp reste sej upp och gäspade och gick sedan för att hitta något att äta.Han orkade inte springa så här tidigt på morgonen så han antog sjepnaden som leopard och så sprang han iväg.Han kom tillbaka med en stor räv i munnen,den gick fort att äta upp men han blev i allafall mät! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 När Teeth vaknade började han att tillaga hjorten som han tagit under gårdagskvällen men han skar bort ungefär hälften av köttet och gav de till Kal-Torak så att han inte skulle börja tjura och började äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 OOC:Sorry för ja inet har svarat på ett tag.Jag sov iaf osså en bit bort. IC:Nymfo vaknade och ställde sej gäspande upp.Han tittade sej om kring och såg Tulgahr.Han gick fram och frågade: -Sovit gott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.