Scones Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 OOC:Nej jag bestämde inte. Du kan bara säga " Nej jag vill inte skydda staden, dra åt h*lvete din fule dväg och slå mig i huvudet ;). Björnen är precis som att nån annan kanske väljer att ha ett riddjur, det är ingen karaktär. Snarare en associar. IC: Bra Vince. Vi borde nog gömma dom längst ner i källaren, där e dom säkrast. Medans du gör det så börjar jag träna våra soldater. Oint vandrade fram till bönderna och sa: - Är det någon som vet hur man svingar ett svärd och skjuter en pil? En ung ståtlig mann steg fram och sa: - Jodå, jag har tränat hemma på bondgården. Oint skruvade på huvudet och inspekteade mannen. - Bra då tränar du upp hälften medans jag börjar på dom andra. Oint kallade till sig hälften och gav sig sedan iväg till smedjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Teeth red otåligt efter Oint och frågade en än gång:''Vad händer här? Det ser ut som de vankas strid men vad vet jag, jag hörde bara ett rykte om att svartalver skulle anfalla staden och undrar om ni behöver hjälp.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Plötsligt dyker dvärgen upp igen från tomma intet och säger - Lite på mig! Dem andra kommer, tro mig. Och försvinner bort igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) Teeth ger en skarp order till sina 25 orkryttare:''Förbered er för strid! Vi kommer inte få mycket tid att göra det när dem kommer.'' Orkerna lossar svärden, yxorna och dolkarna och drar fram sina sköldar och andra rustningsdelar som dem satte på sig. efter en stund somnade Teeth eftersom ingen fortsatte ''zzzzz''. Redigerat 27 December 2005 av deiwos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 "Vilket förbannat väsen det var här då...", Sade han slumrande då han samtidigt klev ut från värdshuset och såg sig omkring, en aning förstummade i ett par sekunder. Bönder med vapen, beväpnade orker med vargar som riddjur och ett antal få människor som Rowyn kunde se med lätthet hade en aning erfarenhet inom strid. Han tog sig ett par steg fram och fram mitt i byn. Han betraktade fortfarande omgivningen och var fortfarande en stund förvånad över vad som höll på att hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) Teeth vaknade till och frågade Rowyn:''Vem är du? du ser ut att vara krigare och du skulle antagligen behövas i försvaret av staden.'' Redigerat 27 December 2005 av deiwos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Dwarf_klar.JPG - Godmorgon käre Rowyn! sa Oint samtidigt som han slipade sin yxa. - Vi lär nog behöva dig i vårt försvar om du är villig, ett par starka armar är aldrig fel. Dessa bönder är inga riktiga krigare. Oint såg orolig ut. Men han sa snabbt: - Nej nu ska jag gå o hitta mig en hjälm, den gammla e sprucken o inget att ha..Säg till mig om du vill vara med att försvara staden sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) När Teeth såg Oint ignorera honom än en gång blev han riktigt sur och började ryta: DIN TJOCKSKALLIGA DVÄRG VILL DU INTE HA OSS I FÖRSVARET KAN VI ANSLUTA OSS TILL SVARTALVERNA!'' Redigerat 27 December 2005 av deiwos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Plötsligt kommer dvärgen upp en gång till och säger: - Jag kan vara med i försvaret med våra medbörgare i min stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 ''Du heter?'' undrade Teeth surt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 - Lugna ner dig Teeth, jag såg din inte. D u och dina krigare är en stor tillgång till vårt försvar, överge oss inte. Oint vände sig bort mot dvärgen och sa: - Vi behöver varje man vi kan få. Ta ett vapen och gör dig stridsklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) Teeth lugnade ner sej lite och röt åt sina män:'' STÄLL UP VID KATEDRALEN! NI VET VÄL ATT ALVFIENDER=GOD MAT?'' sedarn red dem iväg mot katedralen Redigerat 27 December 2005 av deiwos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.