Hoppa till innehåll

Rollspela

Scones

Rekommendera inlägg

OOC:Nej jag bestämde inte. Du kan bara säga " Nej jag vill inte skydda staden, dra åt h*lvete din fule dväg och slå mig i huvudet ;).

Björnen är precis som att nån annan kanske väljer att ha ett riddjur, det är ingen karaktär. Snarare en associar.

IC:

Bra Vince. Vi borde nog gömma dom längst ner i källaren, där e dom säkrast. Medans du gör det så börjar jag träna våra soldater.

Oint vandrade fram till bönderna och sa:

- Är det någon som vet hur man svingar ett svärd och skjuter en pil?

En ung ståtlig mann steg fram och sa:

- Jodå, jag har tränat hemma på bondgården.

Oint skruvade på huvudet och inspekteade mannen.

- Bra då tränar du upp hälften medans jag börjar på dom andra.

Oint kallade till sig hälften och gav sig sedan iväg till smedjan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 383
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Teeth ger en skarp order till sina 25 orkryttare:''Förbered er för strid! Vi kommer inte få mycket tid att göra det när dem kommer.'' Orkerna lossar svärden, yxorna och dolkarna och drar fram sina sköldar och andra rustningsdelar som dem satte på sig. efter en stund somnade Teeth eftersom ingen fortsatte ''zzzzz''.

Redigerat av deiwos
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Vilket förbannat väsen det var här då...", Sade han slumrande då han samtidigt klev ut från värdshuset och såg sig omkring, en aning förstummade i ett par sekunder.

Bönder med vapen, beväpnade orker med vargar som riddjur och ett antal få människor som Rowyn kunde se med lätthet hade en aning erfarenhet inom strid. Han tog sig ett par steg fram och fram mitt i byn. Han betraktade fortfarande omgivningen och var fortfarande en stund förvånad över vad som höll på att hända.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Dwarf_klar.JPG

- Godmorgon käre Rowyn! sa Oint samtidigt som han slipade sin yxa.

- Vi lär nog behöva dig i vårt försvar om du är villig, ett par starka armar är aldrig fel. Dessa bönder är inga riktiga krigare.

Oint såg orolig ut. Men han sa snabbt:

- Nej nu ska jag gå o hitta mig en hjälm, den gammla e sprucken o inget att ha..Säg till mig om du vill vara med att försvara staden sir.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...