Gäst Soffan Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 - Så sant... Men om var finner man en kapabel ledare till detta folk? Sade han med en viss bekymrad min men såg seda ner mot kartan. - Hur stor är styrkan vi möter föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) Vi har inte tid att sätta efter fler ryttare Teeth..Vi behöver alla vi har här. Oint tittade upp på alla och sa sedan: - Jag är stolt över att alla raser kommer så bra överens..Det är ovanligt. -Jo Rowyn..Jag har beräknat den till ungefär 500svartalver. Våra spanare har försökt få reda på mer..Men utan resultat. Redigerat 27 December 2005 av Skåningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Svårt att säga, man vet aldrig med svart alver, de kan få med sig allt möjligt.. Men jag skulle väl tippa på 900-1000 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 - Ett ganska lätt tal för att vara en strid. Den borde gå lätt om vi jobbar deffensivt i början. Sade han och såg ner i kartan. Sedan mot Dvärgen. - Jag kan säga att detta händer bara en gång för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 '' jag tänkte snarare skicka 1 ryttare till en by och så får han be den byn att ksicka 3-4 ryttare till dem andra byarna. och jag tar hand om att sätta eld på ris högen. med lite hjälp så kommer jag kunna torka ut högen så att is nästan kan tända eld på den, inte riktigt men bra nära iallafall, och jag föreslår att du blir ledare Oint, dem har ju vaktat dina saker i flera år sedan din pappa dog.'' anser Teeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Oint blev paff av vad Teeth sa. - Men jag är ingen ledare, jag är bara en enkel strateg. Det ända jag har är styrka och mod..Lite dåraktighet ibland också. Men det är allt. sa Oint nervöst. -Rowyn..Jag tror nog att man kan ana lite strateg i dig också. Det ska bli en ära att strida mer er alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 ''Tänk såhär Oint, dem flesta orker dem mött är blodtörstiga monster, dem har knappt mött några alver alls eftersom dem lever så långt härifrån, men det är rätt vanligt med dvärgar i dem här trakterna, jag har själv blivit anfallen av några, så dem känner igen en dvärg och så har dem vaktat dina saker i flera år, så jag tror du blir bästa valet.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 - Under denna strid, Käre Oint, håller jag med vad Teeth säger om att du blir vald till att leda armén till seger. Han log lätt åt honom. - Men ingen tvingar dig att ta hand om byn. Bara deras säkerhet för tiden komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 ''vi kan göra ett val. vilka röstar på att 1 Oint 2 Teeth 3 Rowyn blir ledar?'' bara vi tre röstar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 OOC: Låt rollspelet rulla på... Ingen röstning. Skåningen väljer själv om han vill först och främst leda. Vi andra kan man säga är Officerer över små grupper av soldater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) - Om ni båda har samma åsikt om detta så är jag villig att ta titeln som ledare. Grabbar, ni gör mig nästan lite rörd! sa Oint medans han log stort bakom sitt stora skägg. - Rowyn, du får ta ansvaret att träna våra bönder i svärdfäktning in i det sista. Använd bambupinnar och ölfatslock och försök lära dom att slåss. - Teeth du får förklara för dina orcher vad som ska göras och ni börjar sammla på er trä att lägga framför katedralen. - Vince du får lära ut bågskytte till våra soldater. Själv ska jag försöka prata lite mer med folket. Sedan sa Oint eftertänksamt: - Har ni några åsikter om detta mina nyfunna vänner? OOC: Precis så tänkte jag ROwyn, och läs ovan så står det också att jag precis har gett er en mindre grupp att bossa över ;) Redigerat 27 December 2005 av Skåningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) OOC(vad nu de står för): det går nog bra det är ju endast logiskt tänkande. om vi ska försvara orker/troll så leder jag människor/gnomer/dvärgar Oint och Alver Rowyn. detta är endast ett förslag men jag tycker det värkar lämpligast. IC (vad nu de me betyder): jag och mina orker kan nog hugga och torka ved rätt snabbt. ska de brinna snabbt eller länge?'' Redigerat 27 December 2005 av deiwos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.