Gäst Jerker_92 Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 sitter på fuska. se :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 när det inte är snö som det är nu brukar ja spela fotboll annars går ja och snackar med mina kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Ibland går jag runt ensam :( Minna vener går bara runt och håller på med saker som man inte får tex retar en fröken ocksen springr eller brukar de prata om tjejer..... Ja ni vet... <_< Anars brukar jag pratta med mina vener i en annan class men de e aldrig utte så jag går runt ensam. :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 är inte det mobbinng..?? :angry: Själv spelar jag pingis är näst bäst i klassen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Sitter å spelar "Neger å President" me polarna,går till ICA å köper Euroshoppers 4krs choklad,kastar snöbollar i huvvet på alla som går förbi eller går till det närliggande Cafét å spelar CS typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.