💬
Logga in
Fuska.se

Ge Mej Förslag På Bra Spel!

22 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Jo nu vart det ju så att jag fick en hel del pengar i julklapp, närmare bestämmt 1.800 rikstaler.

Så här kommer er uppgift, jag behöver ha förslag på bra spel.

Jag gillar Strategi,MMORPG (jag har redan WoW), rollspel och FPS...

Såklart kan ni även ge förslag på andra spel än i dessa changrarna om dom e riktigt bra ;)

Om jag får ett riktigt fint förslag kanske det belönas med ett par FM? ;)

Half-Life 2?

Nivå 4 · Lärling

Half Life 2 - FPS

Counter-Strike ; Source - FPS

Battle Field 2 - FPS

City Of Heroes - Online

Unreal Tournament 2004 - FPS

Nivå 4 · Lärling

Guild Wars tycker jag att du ska köpa om du gillar Wow. Det kostar runt 400 och är online. Men det är ingen månadskostnad. :)

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #5

Half-Life 2 har jag, Source har jag, Unreal har jag..Kanske BF2..Det verkar rätt hett..

Skulle nån kunna berräta lite om Guild Wars, eller länka en sida som där står lite hur det är? Har funderat lite på GW.

Nivå 4 · Lärling

GW är ett skit bra spel (f*n att jag glömde det).

GW har ganska bra grafik men det är ett riktigt roligt spel om du gillar att göra stora räder i instancer i World Of Warcraft! Man bör ju göra massa missions i GW hela tiden och 1 mission på lvl 14 tar typ 1 och en halv timme att göra så man behöver lägga ganska mycket tid på GW :( Fast det finns nack delar med GW också och 1 utav dom är att man bara kan bli lvl 20 och 2 nack delen är att man inte kan köpa sin armor hur som hälst och 3 nack delen är att man kan klara GW typ som ett helt vanligt SINGEL PLAYER spel även om det är ett online spel <_<

Nivå 2 · Novis

Ja tycker guild wars e roligare än wow.. dock inte lika hög lvl eller lika många gubbar som wow.. http://www.guildwars.com/ kan du hitta information, bilder mm

Nivå 9 · Veteranfuskare

har du AoE >III det äger!!

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9

Funderar på att köpa det. Jag är en stor fantast av strategispel.

26 Dec 2005
Nivå 4 · Lärling Moderator

Själv så rekommenderar jag:

BF 2

Football Manager 2006 (om du gillar fotboll)

Call of Duty 2

GTA: SA

AOE III

Civilization 4

Rome Total War

Doom 3

Far Cry

Max Payne 2

Nivå 3 · Lärling

Eftersom du tydligen inte äger BF2, rekommenderar jag starkt den

Och så klart det mesta som de andra sa

Jag rekommederar dessa oxå

King kong

F.E.A.R

Quake 4

29 Dec 2005
Nivå 3 · Lärling
Skulle nån kunna berräta lite om Guild Wars, eller länka en sida som där står lite hur det är? Har funderat lite på GW.

Det finns en svensk f*n site den enda svenska faktiskt. Guild Wars Norden Där har dem nyheter, forum, bilder och mycket mer.

30 Dec 2005

Brothers In Arms är ett Andra Världskrigs Shooter med lite strategi i sig. Du är Sergeant över en grupp med soldater och du bestämmer vad de ska göra. Ska de ge eld mot fienden så säger du åt dem. Ska de retirera så gör de det. Om de ska anfalla fysiskt så säg åt dem. Du har helt enkelt befäl över dem. Du kan även ha befäl över pansarvagnar eller någon annan enhet.

Riktigt svårt att skjuta själv är det lite annorlunda än vad de flesta FPS är. Det är ju inte att ta fram siktet och sedan lätt som en plätt träffa motståndarens huvud utan ansträgning. Siktet svajar och man känner adrenalinet pumpa då man blir beskjuten om & om igen. Så det spelet rekomenderar jag.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Fortsätt spela World of Warcraft, eller köp Guild Wars.

Guildwars är inte som WoW, är inte mycket av ett MMORPG spel. Man gruppar mest, och gör missions och sådant. Man får en egen karta som du och dina party medlemmar bara kan se när man går ut ur staden.

Det är roligt. :).

Nivå 1 · Novis

GTA: SA

Nivå 9 · Veteranfuskare

Counter-Strike CZ :)

Kanske starwars battlefron (2) där kan man spela "space owerwiew" och skicka ut skepp och sånt!

med andra ord "krigsstrategi"!

Nivå 0 · Nykomling

Age of empires III det kanske är bra

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Age of empires III  det kanske är bra

ush.. inte aoe 3! De e verkligen dåligt, (iaff min åssikt)

Nivå 5 · Fuskare

Postal 2 Share The Pain & Postal 2: Apocalypse Weekend.

GTA: San Andreas

Joint Operation: Typhoon Rising

Call Of Duty

True Crime New York City (bara ps2 just nu men..)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in