LeogetZ Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Ja skulle be admin eller någom med berörighet att öppna ett eget forum för Guild Wars ! :( snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Varför? Behövs det ett nytt forum för Guild Wars? Jag har inte sett alls många trådar om Guild Wars... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Håller med Salzalada... HAr bara sett en tråd om GW och det behövs inte ett forum för den enda tråden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Om du vill ha ett GW forum kan du ju börja me en tråd och se om den blir populär.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Om du vill ha ett GW forum kan du ju börja me en tråd och se om den blir populär.... Smart ide :)Inte många som spelar Gulid Wars tror jag =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 vad är Guild Wars? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Världens sugigaste spel... Nae, ett forum passar inte till GW. Senare klagar ni väl på att det inte e några trådar där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 GW är ett mmorpg spel som är ganska bra och suger inte, den är helt okej, fast nästan alla jag känner som spelat GW kör World Of Warcraft nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Varför? Behövs det ett nytt forum för Guild Wars? Jag har inte sett alls många trådar om Guild Wars... Håller med.. Har inte sett någon GW tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Counter-Strike, World Of Warcraft och alla de nyligen stora och största spelen som många människor spelar läggs upp som ett eget subforum. Så tyvärr så tror jag inte att Guild Wars är något särskilt stort nog att ha ett eget forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) förmodligen ett för litet ämne för ett nytt forum. tror inte diskussionen leder någonvart. skicka förslag till [email protected] om många skulle vara intresserade. låst f*n inte klistra, stänga! Redigerat 27 December 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg