Kuzune Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Hade tänkt göra en Mario Kart DS turnering. Alla som vill vara med skriver det här. Sen kommer jag göra en lista, som visar vem som ska möta vem. Ni får sen göra upp om när ni ska mötas, och efter det skriver ni vem som vann. Dem som vinner går vidare och får möta en annan vinnare osv. Sista dag: Söndag 29/1 Lista: _Master_Sword_.....| xylo.........................|*Vinnaren*.....| ........................................................|*Vinnaren* Tidus26..................|*Vinnaren*......| binky......................| FireFly.....................| Ray2704.................|*Vinnaren*.....| .......................................................|*Vinnaren* Triforceh.................|*Vinnaren*.....| Babian....................| Listan är gjord efter anmälningslistan. Alla matcher ska vara spelade innan Söndag 29/1. PM:a varandra om när ni ska mötas och skriv inte i den här tråden. Redigerat 21 Januari 2006 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Jag är med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Jag är också med jag har en fråga om turneringen.... är det en utslagsmatch direkt på bara en bana eller är det flera banor man kör mot sin motståndare? kan du ge lite mer info om just min fråga Redigerat 26 December 2005 av Tidus26 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 jag vill vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Kom igen nu fler anmäl er!!!! det enda ni behöver är att ha ett Nintendo Ds med mario kart Ds som har wi-fi så kan ni anmäla er. ju fler det blir desto roligare blir det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Alla som anmäler sig måste ju skriva sin friendcode! Kolla tråden "skriv din friend code här" för min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Jag är med. Friend Code i signaturen. Snacka med mig på msn om ni vill mig nåt. (Finns i profilen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babian Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 vill men kan inte för jag har laddaren hos pappa tänker hämta den innan året är slut men vi kan ju göra en ny turnering nån gång? bilden föreställer mej före skolan på måndagar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) jag anmäler mig när är det dax att köra? Redigerat 29 December 2005 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Fler måste anmäla sig först. Det blir inte särskilt bra med 6 stycken. Hade trott att fler skulle anmäla sig, det är många här som har Mario Kart DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Hm, att äga er och vinna turneringen kan jag väl gå med på. Firend Code: 171858 996526 Redigerat 30 December 2005 av Triforceh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babian Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 jag är med koden _ I_ I_ downstairs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg