Fusion Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Vizzkazz:Det räcker med att dem fick veta att det har kommit en Tsunami och att svenskar är döda för att dem ska gå och handla snabbt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 frågan om det blir bättre om man byter <_< tänkte ni på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 (redigerat) Alago:Du går ju också för h*lvete Off-Topic genom att skriva att man ska "hålla sig till ämnet" i nästan alla trådar.. <_< Ämnet:Jag tycker att Göran Persson ska sitta kvar,men Laila Freivalds vet jag inte...men dem borde iallafall handlat snabbt.. Redigerat 13 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Det är svårt att handla snabbt när man inte vet vad som skall göras. Händelsen var unik i sin omfattning och därför fanns det inga resurser att ha flygplan i full beredskap 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Men man borde priotera detta....det er ju deras jobb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 "Det är lätt att stå på stranden och vara klok när det händer en olycka på sjön." I efterhand kan man ju säga "de borde", men det som har hänt kan man inte ändra på. Denna uppmärksamhet gör det säkert inte lättare för UD att reservera sig inför kommande katastrofer, eftersom det i dagsläget är osäkert vilka som får stanna kvarpå Utrikesdepartementet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag vet,allt detta som hende er ju sorgligt,men man ska ju ockso titta framot och forsoka att undvika sont i framtiden,man ler ju sig som sagt av sina misstag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Ja, den närmaste tiden kommer man säkert att ha en hög beredskap med tanke på uppmärksamheten som flodvågen fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Göran borde stanna kvar vid sin post. Däremot tycker jag inte att Leila ska stanna, hon är inte lämplig för dom stora kraven som väntas. Men dom var dryga när det gäller att handla. England och Tyskland var snabba och hjälpte dom svaga som trodde att hoppet hade blivit slukat av vâgorna. Men man kan ju inte hoppats att man har nâgon Minister som kan spâ framtiden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 vad har jag skrivi?? varför sa du att jag gick off topic?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Bort med alla sossar och in med moderaterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Haha, det skulle inte bli bättre med moderaterna...vad tror du att dem kommer att förändra? Tror du att Fredrik Reinfeldt skulle agera bättre än Göra Persson, knappast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.