Gäst Perisoreus Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Eftersom de inte är i regeringen har de hur lätt som helst att kritisera, för de själv har ju ingen makt att agera och göra misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 (redigerat) Dem uttnyjar detta för sina egna politiska syften, hur lågt får man sjunka, Fredrik Reinfeildt är för f*n desperat...Göran Persson är en av dem bästa statsministrarna tycker jag. Redigerat 14 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Hur gammal är du egentligen? Sossarna har förstört Sverige... Moderaterna är det enda rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Vad kommer moderaterna göra bättre som Socialdemokraterna inte har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 allt... framför allt sänka skatten... orkar inte ta upp allt nu, men det skulle bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Man skulle sänka skatten, men man skulle ju också höja någonting annat som t.ex momsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jaha? Det är ju bättre... skatten är sjukt hög nu... varför ska man betala skatt egentligen? För att hjälpa invandrare, betala för andra... så onödigt och löjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 För att ordna val, kunna bekosta pengarna som slösas på konstitutionsutskottet, löner inom riksdagen, vägar och järnvägar, bidrag, a-kassa, arbetsförmedlingar, försäkringskassor, skatteverk m.m. Utan skatter skulle man inte kunnat hjälpa svenskarna i Thailand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 du vet ju inget va sossarna har gjort så kritessera dom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Om de har någon skam i kroppen så avgår de. Freivalds borde landsförvisas. Hur kan man gå på en j*vla teater f*n, när det ligger döda människor runt omkring. Om det inte allvarligt hade försört mina framtidsplaner, så hade jag nog gjort fruktsallad av henne. Det är mycket få männidkor som jag föraktar så mycket som Laila Freivalds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Så länge det inte är lagstiftat att statsministern och utrikesministern har makten att förhindra naturkatastrofer i fjärran länder så tycker jag inte att de agerat fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Nej. Felet är att de inte gjorde någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.