xylo Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Jag tycker alla som har wifi ska skriva sin msn här om dom vill. Då kan man enkelt bestämma om man ska möta varandra. Min är: [email protected] Redigerat 26 December 2005 av xylo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 <------------------ Kolla min profil... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 ok mitt är [email protected] spelar det nån roll vad för spel man har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 ok mitt är [email protected] spelar det nån roll vad för spel man har? ok jag adda dig nej man kan ha vilket spel som helst:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Jag skulle gjärna vilja ha Wi-fi connection men jag vet inte hur man skaffar det kan någon säga hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 vadå kan man skaffa msn till ds? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 vadå kan man skaffa msn till ds? inte precis men om man säger sin msn så kan man skriva till varandra där om när man ska mötas i tex mario kart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Mitt Wi-Fi funkar inte, är det nån som kan berätta hur dom gjorde.. Jag har kollat i instruktions boken och allt, men det funkar inte :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Först ska installera drivrutinerna som du fick med på skivan. När du gjort det så startar du ditt DS och klickar på wifi connnection(om du har mario kart DS) Sen wifi settings och sen den blåa stora knappen. Sen på nästa skärm så står det "connnect to your Nintendo Wi-fi USB connector" längst ner. Tryck där och håll dig nära din connnector så borde det funka. Om det inte funkar kanske du ska installera om den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 vadå kan man skaffa msn till ds? okej så mankan möta spelare från hela sverge på ds? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 vadå kan man skaffa msn till ds? från hela världen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 vadå kan man skaffa msn till ds? då kommer jag lungt spara till ett ds jag har 800kr ;) så jag saknar typ bara 600kr <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg