Mighty Adam Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 jag spelar batman begins och det kommer upp "tryck f3 för att aktivera smygläge" var ska jag trycka för attt få fram L3 knappen? jag har läst nått om att man ska trycka på nå "analog stick" ??? kan nån berätta hur man får fram L3 knappen. skulle va snällt har total fassnat på batman begins bara för ja inte kan få fram l3 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Jag har inte spelat Batman Begins men L3 knappen e att du trycker in den vänstra analogspaken :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 :P Det spelet gick på 4 timmar att klara ut men du trycker in vänstra analogspacken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 :P Det spelet gick på 4 timmar att klara ut men du trycker in vänstra analogspacken hahahaha :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 okej men jag testade båda analog spakarna och då funkade det när jag höll ner båda på samma gång, tack för hjälpen! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Båda på samma gång. :blink: ganska skummt upplägg aja så kan det vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg