Orli Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Hej, Jo det är så att jag har en PSP konsol, och det är nog det bästa jag köpt i år faktiskt, men nu till saken. Jag har ett trådlöst nätverk i mitt hem, där vi har 2 kopplade datorer. När jag nyss fått min PSP, så fungerade det hur bra som helst, dvs. jag kunde ansluta och vara på internet osv. Men efter ett tag så fungerade det inte längre. Det är inget fel på nätverket, det har vi kollat. Båda datorernas internet fungerar som det ska och som det alltid har gjort. När jag fösöker ansluta till internet på min PSP kommer det fram ett felmeddelande där det står; "A connection error has occurred. The WLAN switch is not turned on." Vad ska jag göra? Förmodligen är det någon inställning som är fel, men det kan ju vara nåt annat också. Endast svar ang. problemet tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 testa gå in på network settings sen infrastructure mode sen skriver du in din anslutningskod. Funka för mig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Hej, Jo det är så att jag har en PSP konsol, och det är nog det bästa jag köpt i år faktiskt, men nu till saken. Jag har ett trådlöst nätverk i mitt hem, där vi har 2 kopplade datorer. När jag nyss fått min PSP, så fungerade det hur bra som helst, dvs. jag kunde ansluta och vara på internet osv. Men efter ett tag så fungerade det inte längre. Det är inget fel på nätverket, det har vi kollat. Båda datorernas internet fungerar som det ska och som det alltid har gjort. När jag fösöker ansluta till internet på min PSP kommer det fram ett felmeddelande där det står; "A connection error has occurred. The WLAN switch is not turned on." Vad ska jag göra? Förmodligen är det någon inställning som är fel, men det kan ju vara nåt annat också. Endast svar ang. problemet tack. lololol WLAN klappen sitter på vänster sida av konsollen du måste dra upp den.. rofl... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orli Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Tss... Lol.. Jag märke det tack...;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg