Gäst DonKeN Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Jag har tänkt och skapa en Cs clan för både Cs 1.6 och Counterstrike Source. Så jag undrar om någon vill vara med, och jag behöver så klart någon som är bra på göra hemsidor... Den som ställer upp och hela en web sida får bli CL med mig... Börja och ansök, klanen heter Clan Damp, och förkortningen blir nog CDAMP ELLER CD, rösta. Jag tänker göra clan loggan. http://img426.imageshack.us/img426/4500/clandamp5jg.gif <---Clanloggan Medlemar: Darwin2 The_Moose Redigerat 29 December 2005 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Jag har tänkt och skapa en Cs clan för både Cs 1.6 och Counterstrike Source. Så jag undrar om någon vill vara med, och jag behöver så klart någon som är bra på göra hemsidor... Den som ställer upp och hela en web sida får bli CL med mig... Börja och ansök, klanen heter Clan Damp, och förkortningen blir nog CDAMP ELLER CD, rösta. Jag tänker göra clan loggan. http://img426.imageshack.us/img426/4500/clandamp5jg.gif <---Clanloggan Im with ya!Jag joinar gärna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Du är med :), någon mer som har lust och joina ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Nej tack, Jag anser denna klan n00big Anledning Ni tar in första som frågar bara så där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Lol, du skabara veta att jag hadde en annan clan som var jätte bra, fast min dator pajjade ett tag så jag skapade en ny clan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Har det något med saken att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Ja du. Eftersom du säger att det är noob clan, det tar bara tid och try'a alla, så jag släpper in dem på direkt... Så blir det tydligen ett bra team. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 En seriös klan tar tid att göra 'duh' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 det är en seriöss clan för dom som är nya måste få en chans att vara med i en clan för att bli bättre jag stöder din ide puck0 jag är med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Du, Puck0. Får jag vara admin i clanen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Vi får se Darwin, ge mig din msn så snackar vi... Xiao, precis som Kevve sa, alla borde få en chans att börja i en clan och bli bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 ja men en jag är tydligen på en annan nivå med klaner Nivåer: 1.man gör en klan med dom första bästa online killarna man kan hitta och kör kankse tillsammans en gång, och sedan tynar klanen bort med tiden 2.Man gör en klan med några online vänner man vet är rätt bra och kör ibland tillsammans 3. Man gör en klan med spelare som man känner på riktigt eller sånna som man känner mycket väl online och kör clan matcher ibland 4.man har en klan med folk man känner och sticker till t ex LAN party'n för att möta andra klaner (på t ex DH) 5.Man åker runt i värden och möter andra klaner och vinner pengar Ni känns som nivå 1 jag håller mer på med nivå 3-4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg