Gäst Kaktus-Killen Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) jo men namnet e lite konstigt man kan ju tro att ni har damp(inte för att ni har det men) tycker ni ska ändra namnet EDIT: men sidan e skit snygg :cool: Clan ADHD mer seriöst så kommer ni bara få kommentarer ingame som "damp-barn" o "j*vla damp" hela tiden ju Redigerat 30 December 2005 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Vad står ADHD till för nåt? Det måste betyda nåt, jag tycker damp är mer seriöst namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Vad står ADHD till för nåt? Det måste betyda nåt, jag tycker damp är mer seriöst namn. Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder kort sagt nåt hjärnfel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 (redigerat) Lol, inga långa namn, vi har gjort en irc kanal också :) Server:Quakenet Kanalnamn:#Clandamp Redigerat 1 Januari 2006 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 du puck0 var får man tag på irc jag vill kolla in om vi har mycket folk inne på irc :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1nf3ct3d Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 asså! jag har varit med i flera claner! men asså! jag tror att detta clan tynar bort på mindre än ett halv år... men jag ska inte lägga mig i... ps. Xiao har ju rätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Kanse i photoshop? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reason Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Jag har tänkt och skapa en Cs clan för både Cs 1.6 och Counterstrike Source. Så jag undrar om någon vill vara med, och jag behöver så klart någon som är bra på göra hemsidor... Den som ställer upp och hela en web sida får bli CL med mig... Börja och ansök, klanen heter Clan Damp, och förkortningen blir nog CDAMP ELLER CD, rösta. Jag tänker göra clan loggan. Jag e med kanske...... adda min msn :::: [email protected] :D http://img426.imageshack.us/img426/4500/clandamp5jg.gif <---Clanloggan Medlemar: Darwin2 The_Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg