Gäst trunks_ Skrivet 26 December 2005 Rapport Skrivet 26 December 2005 alla säger att man får gotenks genom att köpa han i skillshop.. han kommer juh alldrig fram det har gått 2 månader varje dag går jag in 38 gånger han kommer alldrig... man kanshe ska göra nått så att han komemr vem vet kan nån svara.. elelr kanshe för att jag har 281,300 ZENI som inte räcker.... och ahr dessutom redan silver och gold mebership card och kanshe black...
rg_fuskare Skrivet 27 December 2005 Rapport Skrivet 27 December 2005 alla säger att man får gotenks genom att köpa han i skillshop.. han kommer juh alldrig fram det har gått 2 månader varje dag går jag in 38 gånger han kommer alldrig... man kanshe ska göra nått så att han komemr vem vet kan nån svara.. elelr kanshe för att jag har 281,300 ZENI som inte räcker.... och ahr dessutom redan silver och gold mebership card och kanshe black... du skall ha både Goten och Trunks och du ska möta Gotenks i Vegetas eller Gokus DU. när du gjort de så ska du bara vänta tills den kommer, det finns inget annat sätt. eller så får du köpa en gameshark så kan du fixa koden till honom.
Gäst trunks_ Skrivet 27 December 2005 Rapport Skrivet 27 December 2005 alla säger att man får gotenks genom att köpa han i skillshop.. han kommer juh alldrig fram det har gått 2 månader varje dag går jag in 38 gånger han kommer alldrig... man kanshe ska göra nått så att han komemr vem vet kan nån svara.. elelr kanshe för att jag har 281,300 ZENI som inte räcker.... och ahr dessutom redan silver och gold mebership card och kanshe black... vad är en gameshark?? köper mand en på riktigt elelr på spelet.. om på riktigt så skit i det!! föresten jag har nusuprem kai och metal cooler.. tack så mycket!! ... föresten finns det kibito?? och sne ska jag skcika en lista till deij vilka gubbar jag har och så aknd us eijaa vilka som fattas jag ahr mer än 35 st... om du kan asso..
Rekommendera inlägg