unix Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Hej du där! Vilka spel har du till datorn? Skriv båda online spel och inte online spel :) ---------------------------- Mina: Counter - Strike 1,6 Counter - Strike: Source Simpsons: Hit And Run Mvh/Darwin2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Mina: Starwars battlefront1,2 JediknightMysteries of the sith Jediknight 2 outcast Jediknight: Jediacademy Darkforces 1,2 The Sims 1,2+Julpaketet Rollercoaster tycoon1,2 Need for speed Underground 2, Most Wanted Age of empires 1,2,3 Spiderman 2 Shrek 2 Counterstrike 1.6 m.m (Har nog glömt en del!) Redigerat 26 December 2005 av Kyle_Katarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M4ri3 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Jag ska faktiskt skriva alla mina pc spel. The sims 1+ Alla expanison dvs hotdate,holiday,unleashed osv The sims 2+Alla expansion dvs julpaket,nattliv,studentliv Manhunt* Delta force: Black Hawk Down* Uefa Euro 2004* Driver* Ghost Recon* Roller Coaster 1,2,3* Singles: Flirt Up Your Life* Unreal Tournament 2003 Medal Of Honor: Allied Assault Halo* Sim City 4* NHL 2003 Fifa Fotball 2003 Grand Theft Auto: 3 Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto: San Andreas Need For Speed Underground 1,2 Need For Speed Most Wanted Zoo tycoon + expansion packen båda* Zoo Tycoon 2 Half Life 2* Counter Strike Source Counter Strike Condition Zero True Crime: Streets of L.A Hitman 1,2,3 Min bror har dom två sista men alla andra är då mina. Han har fler men kommer inte på vilka. Sen har jag sådär många ps2 spel. *=Ska säljas så fort som möjligt e ni intresserade skriv..!! :rolleyes: Eller om det är något av dom andra ni vill ha fråga så kanske jag ska sälja.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Nu har vi ju den underbara "Ytterligare Information", använd den. Onödigt. låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg