Hoppa till innehåll

Star Wars Battlefront 2


stickan
 Dela

Rekommendera inlägg

hej! har nyss köp star wars battlefront 2, och jag undrar om man kan slåss som jedikrigare när man spelar? när jag bkör singelplayer så kan man bara vara det ibland.... eller ska man köra på nån annan inställning istället för singelplayer?

 

hoppas jag får svar och att det inte låter allt för knepigt:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo en liten fråga till :) kan man spara spel mitt under spelets gång när man är ute och krigar? så man slipper börja om på den banan man håller på med...

 

jag är på banan : order 66, när man ska döda alla jedikrigare, jag dör hela tiden på den banan så jag måste börja om på den banan stup i kvarten, så jag undrar om man tex, kommit tillräckligt långt så att man ska använda anakin kan man spra då så man får börja därifrån?

 

lite tjatigt kanske, men tacksam för svar!

 

m v h johan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo en liten fråga till :)  kan man spara spel mitt under spelets gång när man är ute och krigar? så man slipper börja om på den banan man håller på med...

 

jag är på banan : order 66, när man ska döda alla jedikrigare, jag dör hela tiden på den banan så jag måste börja om på den banan stup i kvarten, så jag undrar om man tex, kommit tillräckligt långt så att man ska använda anakin kan man spra då så man får börja därifrån?

 

lite tjatigt kanske, men tacksam för svar!

 

m v h johan

 

På singleplayer modet så går det inte att välja så man får Jedi oftare!

Men på instant går det! Då kan du välja så att de kommer fram direkt.Jag tror inte att det går och spara mitt i en bana. Jag har också fastnat där! Men använd Clone commander mot Jedikrigarna när du ska försvara holoböckerna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som man ska göra är att när man kommer nära en jedi, så ska man så snabbt som möjligt skjuta ner honom. Men om de börjar springa mot dig så backa o skjut på honom sammtidigt. Tro mig, han kommer inte för nära dig så att han kan döda dig, o tills sist e det du som dödar honom.

Sen vid böckerna så har jag tipset att gå upp o ned i rummet o så fort du ser en jedi så skjut ner dem. De reagerar inte när du börjar med det så du kan döda dem snabbt. O de vinner du på för att du kan snabbt döda flera om de kommer i grupper.

Hoppas att de hjälpte.. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja har oxo en fråga, hur ska man göra på banan när man e på naboo o ska döda drottningen :S har för lite trupper :S

 

På det finns det inget speciellt tips för att det finns ingen skärskilt taktik. Det är bara att försöka undvika strider o göra vad man ska, asså ta kolonierna, o skjuta på där istället. Sen är det bättre att gå bredvid kanalen när man kommer dit. Sen är det att försöka ta skydd bredvid en helingsmaskin.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

först vill jag tacka alla som svarat!

 

det jag tycker är svårast är när man ska döda tre jedikrigarna! vem bör man vara då?

 

Va bara en vanlig klon soldat. Sikta o skjut. Om de börjar springa mot dig så e det bara att springa bakåt o skjuta på jedin sammtidigt tills han dör. :gitarr:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...