Ferrie Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Hmm.. klant som slarvar med papper.. varför inte skriva i datorn, slipper man hålla ordning på papper etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 michael jackson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Mmm... då var d nog bara jag som röstade på beyond the sea med robbie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 röstade på Rob Zombie - Dragula!!! Det är den bästa låten!!! köp den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Okänd artist va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Hmm.. klant som slarvar med papper.. varför inte skriva i datorn, slipper man hålla ordning på papper etc. kallar du ytterman klant? ojojoj... vankas avstägning;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Hmm.. klant som slarvar med papper.. varför inte skriva i datorn, slipper man hålla ordning på papper etc. Jag har det uppskrivet i datorn ^^ Men det är i dålig ordning, på papperet hade jag skrivit upp hur många som fått röster och så.. Och jag ska ha en top 3, sen ska jag ha med alla låtar som inte fick tillräckligt med röster för att platsa i top 3.. Så ni som röstade på låtar som inte fick några andra röster, ni står med iaf :D ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 kan jag få lägga in en låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Det är nog lite sent nu tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Det är nog lite sent nu tror jag det tror jag med, men han kan ju alltid fråga och den låten jag röstade på var Outlandish med Aïcha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 ja röstade på en massa olika låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 ja rösta på en låt fasst jag minns inte om den gjordes 2003 :oops: men iaf PPK- Resurection heter den iaf...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.