Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 JAg tycker att det är meniglöst. man borde kuna kopla upp sig med wi-fi tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 ja, det är inte värdens bästa men......... jag tror att man kommer att kunna köpa ett ``spel`` så att man kan göra det i framtiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vim0 Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag tror det räcker ganska långt. Kopplade upp mig på en annas router, när jag var på stan. :lol: Så om ni bor i lägenhet, kolla om ni hittar nån annas router. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag tror det räcker ganska långt. Kopplade upp mig på en annas router, när jag var på stan. :lol: Så om ni bor i lägenhet, kolla om ni hittar nån annas router. :D Man kan väl inte koppla upp sig till Wi-Fi med Pictochat, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 så får man väl inte göra utan lov! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) Min kompis och jag vi stod en där uppe och en där nere. Fast innan vi testade så trodde jag att man kunde vara några km ifrån varandra. Redigerat 9 Februari 2006 av Fisherman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hetapaddsladden Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Man ska kunna wi-fi chatta med Metroid prime hunters kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoW Beroende Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag har kollat med en komis o det räckte 150m, fast då va det lite segt. Vi stod på en öppen parkering. Om man är innomhus räcker det bara 20-30m. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 men jag har sett en källa(kommer inte ihåg var den va)så stod det att på ping pals så kunde man köra Wi-Fi och det e som pictochat bara att man kan ha bild och annan färg på texten :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg