-=ARAGORNO=- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Hej jag har klarat ut MKDD har ni det idag så fick jag guld bilen Är det npn som vill ha hjälp så fråga mig men jag behöver ickså hjälp Hur många battle banor finns det Och man kan få todedet och toad och kingboo och en stor blomma jag vet inte vad han heyter men ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Totalt finns det 6 battle banor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Hej jag har klarat ut MKDD har ni det idag så fick jag guld bilen Är det npn som vill ha hjälp så fråga mig men jag behöver ickså hjälp Hur många battle banor finns det Och man kan få todedet och toad och kingboo och en stor blomma jag vet inte vad han heyter men ändå blomman heter Pihranna plant eller nåt liknande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 wow imponerande resultat! jag är chockad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 just det...wow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Hur kunde han det???? f*n vad bra han måste va!!! asså borde inte han ställa upp i sm i nintendo? onödig tråd igentligen. jag låter nog bli att anmäla bara för att det är torsdag idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 min kompis klara ut det på 5dar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Hej jag har klarat ut MKDD har ni det idag så fick jag guld bilen Är det npn som vill ha hjälp så fråga mig men jag behöver ickså hjälp Hur många battle banor finns det Och man kan få todedet och toad och kingboo och en stor blomma jag vet inte vad han heyter men ändå Jag klarade ut mitt MarioKart: Double Dash på dagar... Den där j*vla krukväxten heter Petey Piranha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Hej jag har klarat ut MKDD har ni det idag så fick jag guld bilen Är det npn som vill ha hjälp så fråga mig men jag behöver ickså hjälp Hur många battle banor finns det Och man kan få todedet och toad och kingboo och en stor blomma jag vet inte vad han heyter men ändå Jag klarade ut mitt MarioKart: Double Dash på dagar... Den där j*vla krukväxten heter Petey Piranha. klarade du de på "dagar"...jag me..inte på veckor utan just på "dagar" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Ja, det gjorde jag. Man lärde säg ganska bra efter första dagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Jag klara´ut mitt på tex 2+3 veckor nån ting jag tycker det är svårt för börjajn men sen är det ganska enkelt jo jag har hört att det ska eller det har kommit ut ridan tror jag att man kan har bredband så man kan köra 8 stycken på mario kart double dash TEX jag och jonte the winner har bredband då kan jag vara hemma oss mig och han o sig då kan vi spela måt varandra men vi kan vara flira stycken altså 8 stycken är med då så har jag hört är det så eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag klara det på 10 minuter, hehe jag skojade bara, jag har inte klarat det för jag har inte köpt den =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg