Backspace Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Jag tycker det finns alldreles för lite saker man kan göra med poängen så kan ni inte fixa lite mer saker man kan köpa! Som till exempel saker som att få använda mer smilyesar och sådana där saker som man får göra om man köper det! Eller vad tycker ni för jag tycker det ända som finns är ju nästan färg! :roll: Citera
ullbergan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 ja att man typ får köpa smilisar för 25 p eller något sonte :) Citera
Kakanrott Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 men de är ju onödigt bara använda img knappen Citera
Gäst Tobbis Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 jag tycker att man orde kunna köpa-bort en varning. Citera
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 jag tycker att man orde kunna köpa-bort en varning. Isåfall tycker jag att det skulle va ganska dyrt så att inte spammers ska kunna komma tebax.. typ 1000 poäng minst per varning..;P Citera
Mikael Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Men vad gör det egentligen om man har varningar? Ska man ha ett antal varningar för att stängas av eller? Citera
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Men vad gör det egentligen om man har varningar? Ska man ha ett antal varningar för att stängas av eller? 5 varningar och man blir avstängd... man får en varning om man bryter mot någon regel... Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 borde vara så när man ändrar namn går en varning bort 8) Citera
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 borde vara så när man ändrar namn går en varning bort 8) d kostar ju bara 300 poäng Citera
Gäst Tobbis Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 nja det kanske ska kosta mkt men admin kan väll fixa det Citera
Scones Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Jag tycker att det är en bra ide med att kunna köpa nya smilies! Då skulle varje inlägg bli lite mer personligt och roligt, och inte bara samma gamla tråkiga som den här :P. Citera
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Jag tycker att det är en bra ide med att kunna köpa nya smilies!Då skulle varje inlägg bli lite mer personligt och roligt, och inte bara samma gamla tråkiga som den här :P. Som kakanrott sa... alla skulle bara kopiera dom då och använda koden! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.