yoadee Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Vad går inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Ojsan. Det var detta inlägg jag svarade på. Missade visst en sida där :] jag vill ta bort mitt account men vill inte bli bannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Ok,enda sättet att ta bort sitt acc är att pm:a admin,och då blir du ip bannad.Så jag tycker denna onödiga diskussion ska läggas ner eftersom det ionte kommer komma en ta bort användare knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Naje rätt dålig ide om du frågar mig... håll dig te 1 acc och sen följ reglerna så går allt bra och det finns inga anledningar te att tabort sitt account :D ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Precis.. ;) Nämen vill man ha kontot borttagget så är det bara och pma.. Man bör dock ha i åtanke att man inte kan ändra sig samt att man blir bannad på obegrännsad tid. Bra idé Admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Precis.. ;) Nämen vill man ha kontot borttagget så är det bara och pma.. Man bör dock ha i åtanke att man inte kan ändra sig samt att man blir bannad på obegrännsad tid. Det var ingen idè, det är så det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.