Nain Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Hej ,jag behöver hjälp med en sak... förra torsdagen registrerade jag mig på clubnintendo... via nätet och jag fuick ett nummer och ett lösenord... det stod även att jag skulle få The Legend of Zelda colectors edition med... men nu en vecka senare har jag fortfarande inte fått den... VARFÖR??? när får jag mitt zelda... svara någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Tålamod ha tålamod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 men den kommer innan jag har betalat va? annars måste jag skicka pengar nu... och då tar det ännu längre tid... och jag som bor nära... borde gå fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 det har tagit 3 veckor för mig och dem har inte skickat hem något till mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Det tar tid sådant, en gång beställde en kompis till mej ett spel och han fick det efter 2 månader. Så, det här kan ta någon vecka eller så. Tålamod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 dem skickar inte hem ni måste hämta från posten det kommer altid nån lapp skriver vart du ska hämta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 först tog det 2 veckor, sen sa chefen att jag ska få om en vecka och sen hade det gått en vecka och jag hade inte fått något, sen sa han att jag ska få snart, om 6 dagar har det gått 4 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag ska betala med plånbok det är gratis att göra plånbok 8) sen får jag zelda spel 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag ska betala med plånbok det är gratis att göra plånbok 8) sen får jag zelda spel 8) jag tror inte man kan betala med plånboken.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 dem skickar inte hem ni måste hämta från posten det kommer altid nån lapp skriver vart du ska hämta den Nope du ljuger man får den hem till brevlådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 men ska man betala först???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jepp, man får den i brevlådan. dannecool89: Du måste ju skicka pengarna innan du kan få Zelda-spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.