Black Shadow Skrivet 28 December 2005 Rapport Skrivet 28 December 2005 Jag behöver hjälp till Jedi Outcast III : Jedi Academy. Jag har slagits mot Rosh och fått ett Dubbelsvärd, nu är jag på banan med en Mutated Rancor som man ska stoppa. Men hur gör man ?!? :blink: :unsure: :huh: har suttit fast med detta ett tag :( Citera
Gäst Skellington Skrivet 28 December 2005 Rapport Skrivet 28 December 2005 Du ska springa från rum till rum, och i sista rummet ska du få han på ett rull band. sen ska du släppa ner en låda på rull bandet, så att han blir klämd och dör Citera
Black Shadow Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Skrivet 29 December 2005 Jag har kommit till andra rummet, är det där rullbandet är? Om det inte är, var är isåfall dörren? Citera
Gäst Skellington Skrivet 29 December 2005 Rapport Skrivet 29 December 2005 Var så länge sen jag spelade, men jag tror inte att det fanns nån dörr. Du ska typ hoppa över nått Citera
Black Shadow Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Skrivet 29 December 2005 finns 2 behållare som man kan hoppa upp på, ska man sedan hoppa på de flygande lådorna? Citera
Gäst Soffan Skrivet 30 December 2005 Rapport Skrivet 30 December 2005 Jag hatar just den Mission så den har jag alltid hoppat över för jag blir skit rädd då den där Rancorn kommer springandes emot en. >.< Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 30 December 2005 Rapport Skrivet 30 December 2005 ja skippa de uppdraget just för ja hatar fiender som man måste springa runt o gö saker för att döda >.< dessutom är Rancoren lite liten. Citera
Black Shadow Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) Edit : Har klarat uppdraget du, fick fuska mig genom en dörr, sen klarade jag av han, är på banan där man kan välja att bli god / ond. Redigerat 5 Januari 2006 av Black Shadow Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.