xiaoxiang Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Hej! Jag är beredd att spendera pengar på en PSP konsoll men jag undrar vad jag ska köpa PSP Value pack + med nått minne (1 gb/2 gb) PSP Giga pack Vad blir billigast tror ni, och vart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 ja, om man ser det så så får man ju minneskortet billigare i ett giga pack än om man köper det till value pack, så om du ändå skall ha ett stort memory stick är det kanske lika bra att köpa giga pack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 PSP value pack kostar cirka 2499kr PSP giga pack kostar cirka 2999kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ähh jag köpte GIGA jag är nöjd :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Vad är de för skildnad på Giga och Value pack?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 skillnaden är att 1 g minne är biligare att köpa om man köper giga pack en om man köper 1 value pack+1 minne. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne.....91 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Ta giga pack då får man med allt så man kan ladda in musik och filmer, bilder, video klipp. Jag tog giga pack. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg