unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Nalle har ett stort blått hus! Haha, Va skojj :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ser bara på Simpsons och Family Guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ser bara på Simpsons och Family Guy. Inget mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ser bara på Simpsons och Family Guy. Typ inte.. Brukar spela spel DS sammtidigt som jag ser TV så jag vet inte vad jag brukar se mer ;) Ne men det är bara dom. Sport brukar jaag se men de tär ingen serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ser bara på Simpsons och Family Guy. Precis som jag.Men jag spelar PS2 och data :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ser bara på Simpsons och Family Guy. Jag har Tv så jag kan se i ögonvrån från datorn, så jag sitter vi datorn sammtidigt också ibland. Fast bara på kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag gillar The Simpsons och South Park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 The Simpsons är mycket bra, men family guy är också väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Simpsons är bäst... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Simpsons,Prison Break och Jims värld. PS.Vad är Family Guy för nåt? :S Vilken kanal och vilken tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Simpsons,Prison Break och Jims värld. PS.Vad är Family Guy för nåt? :S Vilken kanal och vilken tid? Det brukar vara på Ztv, klockan 9 på kvällen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Family Guy har samma men mer överdriven sjuk humor vad Simpson har. Tipsar dig att se på serien eftersom den är riktigt bra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.