Adve Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Någon som har klarat spelet än?? Har själv bara klarat halva och har högsta prestandan! Älskaj spelet! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Nepp har fastnat på en motståndare :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 jag e nr 4 på blacklist nu.. har en Lamborghini Gallardo och en Lamborghini Murcielago!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) Jag är på blacklist 3 nu :) och har haft det i typ 2 veckor Redigerat 17 Januari 2006 av spel-maskinen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 klarade utt det på två dagar j*vla lätt det var alltså. nån som vet var man byter svårighets grad har börjat om men tänkte byta. var nog en av dom första som klarade det i sverige. :cool: :cool: :bah: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Montana_415 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Ja va 3 på blacklist hade typ 10 bilar grymma bilar :P sen en gång när ja skulle spela stog de Landing misslyckad att data filen e skadad va ska ja göra ??? Måste ja börja om ellr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Min kompis har klarat d men ja e bara på typ 2an men en av mina kompisar "lånar" d av ejj ja glömde d nämligen en gång när ja va hos honom så lämnar han inte tillbaka den <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 det spelet är hur enkelt som helst jag tog det på en dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Haha du varit först att klara det jag var först att klar BLACK EDITION HAr nu klarat hella spelet 3 gånger det är svårt att slå sen är BLACK EDITION mycket svårare det är mer banor om någon behäver hjälp med det så är det bara adda mig på msn [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Haha du varit först att klara det jag var först att klar BLACK EDITION HAr nu klarat hella spelet 3 gånger det är svårt att slå sen är BLACK EDITION mycket svårare det är mer banor om någon behäver hjälp med det så är det bara adda mig på msn [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 jo det blir säkert bra anthonE.. du verkar väldigt stolt över att ha black edition... black edition är inte alls mycket svårare. och inte speciellt ovanligt så jag tycker att du ska sluta skryta om att du har en annan versíon. Nu har jag kört nfs most wanted sen i julas och klarat spelet ca 7 ggr.. så det börjar blir riktigt tråkigt nu... dom bilarna jag har nu är. Lamborghini Gallardo, Lamborghini Murcielago och en Mercedes Slr McLaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 haha på en av karaktärena så har jag alla bilar med fullt i trimmning ja men på black edition så är det mer banor det är därför. Och så har jag det på svår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg