twinn_aces Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag har Need for speed most wanted 5-1-0. Need for speed underground rivals. Ridge Racer. Burnout Ledgends, Kao Challenger, Medievel resurrection, Crash Tag Team Racing, Darkstalkers Chronicle och sist men inte misnst en UMD film spiderman 2 (har föresten två.) har två st PSP kablar laddare fördral 2,1 surround system (subwoffer) mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Lumines Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 jag har tony hawk´s undrground 2 remix och need for speed most wanted 5-1-0 båda e shit kull :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 jag har medievil och lotr tactis båda suger pu*g :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 jag har medievil och lotr tactis båda suger pu*g :angry: :angry: :angry: käft lort tactics äger sönder dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Jag har Need for speed most wanted 5-1-0. Need for speed underground rivals. Ridge Racer. Burnout Ledgends, Kao Challenger, Medievel resurrection, Crash Tag Team Racing, Darkstalkers Chronicle och sist men inte misnst en UMD film spiderman 2 (har föresten två.) har två st PSP kablar laddare fördral 2,1 surround system (subwoffer) mm. funderat på att köpa burnout legends är det kul?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Jag har Spiderman 2 Star wars battlefront 2 King kong Tennis world tour Prince of percia revelations(skit grymt) och Wipe out pure Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Vilka spel har ni till ert PSP? Jag har SSX on tour och Midnight Club 3 och dom är skit grymma. ridge racer wipeout daxter jag köpte dom igår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag har Untold legends,Prince of persia:revelations,snart so har jag untold legends 2,Crash spelet,Star wars battlefront 2, med mera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 socom, virtual tennis, ridge racer och gta lcs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Burnout Legends, GTA:LCS, Splinter Cell. =] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 STAR Wars Battlefront2,Gta LCS,Socom,NFS MW,Fifa o6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg