Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Vilka buggar har hänt för er i need for speed most wanted? Här är mina: Jag har fastnat i en last bil* massagånger Åkte in i en [kommer inte ihåg vad det heter (trekanter på kartan)] å fastnade! Putta in polisen i en lastbil *[Hela spelet hängde sig] Åkte in i ett gömställe inget hände! *Lastbilenmed massa sten pinnar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adve Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 När jag kör ett race så slutar bannan som ett stup och när jag ska åka fram så puttas jag tillbaka då vinner motståndaren racet. om jag inte använd nitro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Jag har också fastnat i en massa grejer :blink: Det har även hänt att man kämpat med att vinna ett race och när man väll vinner det så hänger sig hela spelet + att det inte sparades då :( då är det bara att köra om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Låter ju som att det finns rätt mkt buggar i det spelet... inte bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg