johannna_ Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Kan någon här, som har det gammala The Sims ( första utkommna spelet, The Sims 1 ) Skriva den koden som skall stå på baksidan av cd-fodralet till mig? Den kod man behöver för att kunna installera första spelet? Vi har tyvärr tappat bort fodralet, och kan nu inte installera det på lilleborsans data! Tack!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) Jag tror det är Olagligt och ta cd-keys från internet om det var det du menade <_< Redigerat 29 December 2005 av Avatar_CR83R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Det är olagligt WAREZ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svinto86 Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag förstår vad du menar (till skillnad från vissa andra) men jag har också tyvärr tappat bort den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag förstår vad du menar (till skillnad från vissa andra) men jag har också tyvärr tappat bort den.. Varå till skillnad från andra?? Det e ju olagligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamergirl Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Alla CD-keys är unika för varje spel. Det skulle ändå inte fungera. Om du har tappat bort koden så tycker jag att du ska ta kontakt med EA. Dom kan hjälpa dig. Det är ett stort ajabaja att be om CD-keys. /GamerGirl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 tyvärr inte tillåtet att fråga om det på detta forum. ^låst^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg