Tyrion Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Såg själv första delen idag, vad tyckte ni??? otäck? bra? rolig? själv tyckte jag att den var väldigt spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag tittade lite på de å de va väll sådär.... Men orka med Jan som tjötar halva tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 men asså, blodigt som fisk i vissa tillfällen :D och på blåkulla: upp och nedvända kärringar med ljus i röven:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Japp, jag såg på det. Ganska skrämande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag såg en del av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.