Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

ladda ner img tool de kan du göra på

http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=552

sen så öppnar du programme gta3.img med img tool som du får leta eftr, gta3.img ligger i t.ex

E:\spel\Rockstar Games\GTA San Andreas\models

sen när du har öppnat dn så kollar du de du har laddat ner som t.ex hotring man får n hotring.txd och n hotring.dff du ska kolla efter dom i gta3.img som du har öppnat med img tool sen är det bara att byta ut sen ska de funka.....

kan vara lite svårt men sen när man kan de blir de ganska lätt :kung: :gitarr:

• 2 veckor senare...
Skrivet

mafia killer:har du tagit bort skriv skyddet? annars har du tagit bort de gamla vapnet eller bilen? och kom ihåg att alltid spara din gamla grejer i en backup fil om den nya inte funkar lr e tråkig

Skrivet

jag fattar inte riktigt, Du som gjorde tråden har skrivsvårigheter :D men när jag har öpnnat gta3 i IMG så kommer det ju en FET FET FET lista på grejjer, hur gör jag sen om jag vill lägga in en bil te.x ?

Skrivet

Jo, filen du vill byta ut tex. en yamaha r1 mot en pcj-600 (jag har gjort det) så söker du upp dom 2 filerna som heter pcj-600 (det är två olika filformat) sen högerklickar du på filen och trycker "replace" och sen väljer du filen i yamaha r1-mappen ifall du har laddat ner den. filen du ska byta plats med ska heta EXAKT likadant, även filtypen. när du har bytt ut båda filerna så ska det bara vara att köra.

men glöm inte att göra backup innan du börjar.

Skrivet

ladda ner img tool de kan du göra på

http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=552

sen så öppnar du programme gta3.img med img tool som du får leta eftr, gta3.img ligger i t.ex

E:\spel\Rockstar Games\GTA San Andreas\models

sen när du har öppnat dn så kollar du de du har laddat ner som t.ex hotring man får n hotring.txd och n hotring.dff du ska kolla efter dom i gta3.img som du har öppnat med img tool sen är det bara att byta ut sen ska de funka.....

kan vara lite svårt men sen när man kan de blir de ganska lätt  :kung:  :gitarr:

Bra tips.

• Skapa ny...