Hunted Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 är det någon som kör gunz online om ni inte gör det så tycker jag att ni ska ladda ner det här Gunz är ett online skutspel dör man får först göra som egen gubbe och välja vad han ska ha för vapen och utseende och sedan så ska du joina ett spel (arena) och på arenan är det andra som kör online det går ut på att skuta sönder varandra ganska kul ibland :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemuz Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag kör Gunz Online ;D Heter Scar-|-Ownage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 gunz är mycke kul,de tar as lång tid å levla när man e i hög level Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 jag e i lv 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jag ska börja spela imorrn tror jag, få inte ladda ner saker när brorsan sitter vid sin dator, segar ner internet så mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Mitt Gunz patchar skitsegt, men internet fungerar normalt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag e lvl 45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 asso shit... ni fattar väll att dom flesta slutade när hackersen fick totalt övertag över alla och alla började hacka... när ni möter en hacker kommer ni sluta... akta er för mig om jag kanske känner för att spela igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.