Tyrion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 nu ska USA ta nästa steg mot förbud om att ladda ner musik, man kommer inte att ens få ladda ner ackord och gitarrgrepp från nätet... först så tyckte man att de skulle bara vara böter för det...men de ville ha nått hårdare, så det är med andra ord fängelse, bara för att man vill lära sig ett E-dur???? jag tycker att detta är helt FEL.. vad tycker ni??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceone1990 Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 USA är USA behöver jag säga mer?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 dom är ju lite "konstiga" tycker jag iallafall, dom har ju till och med dödstraff ju!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Det är inte alla städer som har dödstraff i USA. Och ja,jag tycker att dem gör rätt i att inte låta folk ladda ner sånt eftersom detta pressar fildelare ännu mer än förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 kanske det, men fängelse kanske är LITE för strängt??? böter räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Nej det tycker jag inte,man ska dömas till några månader i fängelse ifall brottet är grovt. Annars räcker böter i mildare fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Om jag var 18 eller över och gick in och snodde ackord och toner på en butik riskerar jag fängelse eller böter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Rätt! Det är nästan samma sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Bullshit I say . såklart man får det , man stjäl ju inte ifrån någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 men asså, dom som ger ut dom gratis vill ju ge dom gratis och har lagt ut sina egna kunskaper ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ja, USA tror att dem tillomed ska ta över folks ackord och bestäma om det får laddas ner eller inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Nu har det gått alldeles för långt! (Inte för att det är någon ny nyhet det där) När man förstör för unga killar som vill lära sig spela gitarr för att kunna spela i ett band & kanske bli en känd profil i hemlandet/Europa/Japan/USA. Helt plötsligt förstör man den musikala framtiden. Jävligt bra jobbat USA, jävligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.