Hoppa till innehåll

Tema På Windows Xp


andennn

Rekommendera inlägg

Min syrra har ett coolt tema på sin dator då tryckte jag på spara som.. vid inställningarna avv tema och sedan skickade jag det via msn till min dator och jag öppnade filen men det stoda att det fattades nödvändiga filer som ljud bakgrunds bild m.m hur ska jag göra för att det ska funnka och var e mappaen med alla teman ???

[EDIT]

den som säger hur man gör frå alla mina fm

Redigerat av mcandenboy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns ju vinterteman och så som microsoft släpper med bgbilder och ikoner och ljud mm. gör så att du laddar ner igen och så ser du till att skicka själva filen du laddat ner, det ska vara en .msi fil om det är ett microsoft tema. om du däemot menar något tema som ändrar hela utseendet på datorn (startmeny mm, t.ex. stye xp och windows blinds) så är det nog mer specifikt...

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan tyvärr inte göra egna Teman med just detta program men det finns ett program som du kan göra egna teman åt dig själv och andra. Finns på sidan jag visade dig.

 

Men här har jag mitt skrivbord med ett tema som jag har nu;

http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/skrivbord-gka.JPG

 

 

snyggt;) okej men finns det redan snygga teman på det programmet som man kan använda??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...