Cutter Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag har kommit till den kod dörren efter att man träffat hennes pappa och hittat Jessica. Hur kommer man vidare, tror det är nagot med det olika tavlorna. Hjälp är det jag önskar, tack!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 jag behöver också hjälp med det så svara plz :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goldeneyez Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 på tavlan du hittar i rummet me jessica så ska du blåsa i micen för att bli av med smutsen om ni inte redan har gjort det. Ta sen bild av båda tavlorna o rotera,rör så dom dära mönster bildar nummer koden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 jag ser inget då. kan du förklara bätre <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goldeneyez Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 jag ser inget då. kan du förklara bätre <_< Förklarar jag bättre då förstör jag hela spelglädjen med att lösa det själv vilket jag inte ville göra. Iaf, den tavlan du hittar i jessicas rum ska du ha på den övre spelskärmen o den du hittade i hallen ska du ha på den nedre spelskärmen (på jämförs mode i das:et) o rotera så det mörkare 'kladdet' matchar med den andra tavlan så det bildas en kod på fyra siffror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Tack tack tack, och igen tack :D:D:D:D nu kan jag sova gott inatt :D Kan jag hjämpa dig med nanting??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Behöver hjälp, igen. Precis efter :meddum: såklart... Känner mig helt puckad faktist... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goldeneyez Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Behöver hjälp, igen. Precis efter :meddum: såklart... Känner mig helt puckad faktist... Gå tillbaks några rum, där du en gång såg en kista me verktyg (hammare osv) som kan plockas upp nu. Ta hammaren o rullen, gå till rummet med flaskan som inte gick o öppna o använd hammaren, ta nyckeln o dra till näst sista rummet (där "snurra runt grejn" finns) o använd det på byrån för att få läsa lite diary. Efter ta pappers rullen o använd det på den dära snurr grejn, efter det så snurra den så du ser en hel animation av ett träd med en fågel som flyger från gren till gren, memorizera det. Gå sen längst ner i rummet o kolla på väggen me träd mönstret, kommer säga att hon känner igen det o du får rita me pennan från start till slut där fågeln flög. Efter detta så är det mycket lätt, då det mesta består av att bara hitta saker i samma rum innan du kan forsätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Tack ännu en gång :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag har nog blivit bedövad av att hjälpen är så nära, det är min enda tröst ;) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Läs en "walkthrough" här! Hemsidan finns till alla spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Tack Flagg men det blir ändå roligt att klara lite själv... förresten hur kom du på ditt namn? Ha d allesammans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg