rasmus Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Vet någon hur man kommer in i "fängelsehålan" i kyrkan? jag har försökt med det mesta men det funkar inte!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Gå vidare till där du ser två drakstatyer spruta eld. Till höger finns en tavla. Gå fram till den och plocka på dig fängelsehåls-nyckeln som hänger där. Nu kan du ta dig in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaptor-GCMYF Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 (redigerat) Vet någon hur man kommer in i "fängelsehålan" i kyrkan? jag har försökt med det mesta men det funkar inte!!! Du menar precis när man ska rädda ashley? isåfall så ska du gå in i kyrkan sen svänger du vänster och klättrar upp för en stege sen ställer du dig framför den stora taklamps grejen och hoppar upp på den sen hoppar du över till andra sidan, där finns det ett pussel som du ska lösa, det e jätte lätt om man vet hur man ska göra.. ( hoppas det var det du menade ) Redigerat 1 Januari 2006 av Zaptor-GCMYF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rasmus Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Vet någon hur man kommer in i "fängelsehålan" i kyrkan? jag har försökt med det mesta men det funkar inte!!! TACK precis vad jag menade men då visste jag inte om ashley var där eller inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg