DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 jag hoppas verkligien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 halo 3 och fable 2 ( om det kommer ut ) isf hoppas jag att båda spelen blir längre och svårare än Fable och halo2 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 halo 3 och fable 2 ( om det kommer ut ) isf hoppas jag att båda spelen blir längre och svårare än Fable och halo2 =) vaddå längre??jag har inte ens klarat första banan på halo2 :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 haha.. :P ja har klarat ut halo 2 7 ggr.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Kameo och Halo 3 kommer nog bli klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Halo 3, Gears of War, Kameo, PGR3 och Perfect Dark:Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Hoppas att Call Of Duty 2 också blir det! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Hmm..Halo 3 kommer säkert bli det som ni andra sa. Sen vet jag inte mer,vi får se när dem flesta spel har kommit ut. ;) Ja kameo och Halo 3 kommer det att bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Kameo OCh Halo3 blir det säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opooa Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Skulle även vara kul om ni försökte förklara lite mer ingående varför just de spelen ni nominerar har potentialen att bli klassiker. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Halo3 tog jag för att det kanske ger en blick på hur framtiden kan se ut och att det finns utvecklande vapen som kan se ut så i framtiden. En bra spel det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Halo 3, Perfect Dark Zero, King Kong va inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.