Scones Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Jobba tillbaks den fina tvättbrädan låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Mitt är att inte vara sova tidigare än klockan 00:00 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Har aldrig lovat några nyårslöften, och inte detta år heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Att bli bättre i skolan Och gjöra som lärarana säjer till mej att göra... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Mitt är att inte vara sova tidigare än klockan 00:00 idag. Grattis!Du klara det! :P Mitt nyårslöfte: Inte powerabusa på Tibia o.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Inte vara avundsjuk på den populäraste killen i klassen (bland tjejerna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Att bli bättre i skolan Och gjöra som lärarana säjer till mej att göra... <_< Aha, om en lärare säger, hug dig själv. ska du göra det <_< ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Mitt var att aldrig mer ha några nyårslöften . slipper jag tänka på det någe mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Att bli bättre i skolan Och gjöra som lärarana säjer till mej att göra... <_< Nej det skulle jag inte, Men jag menar med skolarbetet..Ps det skulle dom nog inte säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) Att bli bättre i skolan Och gjöra som lärarana säjer till mej att göra... <_< Jag tror dom är något mer smartare än att tala Svengelska, Puck0. De skulle mer säga; "Sluta peta i näsan" eller "Dra ner byxorna nu, Nisse!" Något vardagligt. Redigerat 4 Januari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 mittt löjte blid ajt stawa bjätre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.